שלמה מן | יום י"ז אייר ה׳תש״פ 11.05.2020

כלי התקשורת הגדולים בישראל מפרסמים על תהלוכות הילדים

בעיתונים הגדולים בישראל, 'ידיעות אחרונות' ו'ישראל היום', לצד אתר ווינט, מתפרסמות הבוקר (שני) מודעות בולטות המזמינות את הציבור הרחב לתהלוכות המסורתיות של הילדים לרגל ל"ג בעומר, שייערכו השנה במתכונת וירטואלית • "למרות האתגרים הגדולים, דווקא בתקופה הזו שליחינו המסורים עושים הכל כדי לשמח ולעודד את הילדים", אמר ל'ישראל היום' הרב יוסף יצחק אהרונוב
כלי התקשורת הגדולים בישראל מפרסמים על תהלוכות הילדים
הפרסומת ב'ישראל היום'

צעירי אגודת חב"ד מביא את פרסום התהלוכות לשיא נוסף: בעיתונים הגדולים בארץ, 'ידיעות אחרונות' ו'ישראל היום', לצד אתר ווינט, מתפרסמות הבוקר (שני) מודעות בולטות המזמינות את הציבור הרחב לתהלוכות המסורתיות של הילדים לרגל ל"ג בעומר, שייערכו השנה במתכונת וירטואלית.

הפרסומות מפנות את הציבור לתוכנית וידאו סוחפת ומרתקת, מושקעת ומיוחדת, בה מתארחים גדולי אמני הילדים, שמעבירים את המסרים של היום הקדוש ל"ג בעומר בשפה פשוטה וקולחת.

בנוסף, במודעות, שהוכנו על ידי הרב מוני אנדר מנהל אגף דוברות חב"ד בצעירי חב"ד, ניתן פירוט לשלל הפעילויות שמחכות לילדי ישראל: השתתפות מהמפרסות בשיירות המשאיות שיעברו בכל רחובות הערים ועליהם מוצגי יהדות, וערכת התוכן של צעירי חב"ד שהפכה ללהיט היסטרי והופצה במאות אלפי עותקים.

לצד המודעות, התהלוכות שולבו גם במדורי החדשות בעיתונות הכללית והחרדית. "בצעירי חב"ד החליטו גם השנה לערוך את התהלוכות, במתכונת מותאמת לקורונה", נכתב בדיווח בעיתון הנפוץ 'ישראל היום'.

"למרות האתגרים הגדולים, דווקא בתקופה הזו שליחינו המסורים עושים הכל כדי לשמח ולעודד את הילדים", אמר ל'ישראל היום' הרב יוסף יצחק אהרונוב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.