שלמה מן | יום י"א אייר ה׳תש״פ 05.05.2020

תהלוכה נודדת: שלוחים נערכים עם משאיות ורכבים מאובזרים

האתגר של ימי הקורונה בימים אלה בקרב השלוחים: איך מקיימים את הוראתו הקדושה של הרבי לקיים את התהלוכות המסורתיות באופן של 'יחד כל ילדי ישראל' ברעש דקדושא, ובד בד לשמור על ההנחיות הקפדניות של משרד הבריאות? • בצעירי חב"ד הרימו את הכפפה
תהלוכה נודדת: שלוחים נערכים עם משאיות ורכבים מאובזרים
הדמיה. באדיבות 'צעירי חב"ד'

עידן הנגיף מציב בפני צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש ושלוחי הרבי אתגר לא פשוט: איך מקיימים את הוראתו הקדושה של הרבי לקיים את התהלוכות המסורתיות באופן של 'יחד כל ילדי ישראל' ברעש דקדושא, ובד בד לשמור על ההנחיות הקפדניות של משרד הבריאות?

בצעירי חב"ד לא שקטו על השמרים והרימו לאוויר את מיזם התהלוכה הנודדת, במסגרתה שלוחים יקיימו את התהלוכות עם משאיות ורכבים מאובזרים שיסתובבו ברחובות הערים.

צעירי חב"ד גייס אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בכדי להשיק מוצגי יהדות שיפארו את המשאיות והרכבים. המטרה הייתה ליצור את האפקט ברמה הגבוהה ביותר, כשהחומרים עשויים מחומרים קשיחים ואיכותיים, שישמרו על עמידות לאורך זמן במסע התהלוכות.

מוצגי יהדות תלת מימדיים, הוכנו להצבה על גבי הרכבים, לצד שלטי חלונות מושקעים, שיהפכו לטנקי מצוות, ויביאו את אור הרשב"י למאות אלפים. 

"למרות האתגרים הגדולים, לא נחסך בשום מאמץ בכדי לקיים את הוראתו של הרבי", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "ודווקא מתוך התקופה הלא פשוטה, נראה שהפעם אור התהלוכה יגיע לכמות גדולה הרבה יותר מכל השנים אי"ה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.