שלמה מן | יום ו' אייר ה׳תש״פ 30.04.2020

למעלה מאלף בנות התאחדו אמש לעילוי נשמת הרב וולף ז"ל

למעלה מאלף בנות חב"ד בישראל התאחדו אמש, ליל חמישי בשעת ערב, בהתוועדות מקוונת לעילוי נשמתו של שליח הרבי בהנובר שבגרמניה, הרב בנימין וולף | "היה מיוחד ומעניין מאוד לשבת מול המסך ולדלג בין ערים ומדינות. שמענו שלוחים ורבנים שבימי שגרה, בלי 'זום', פחות יתאפשר אולי לשמוע אותם. האווירה הייתה ממש מרוממת, והייתי מציעה אפילו להמשיך עם זה גם אחרי הקורונה"
למעלה מאלף בנות התאחדו אמש לעילוי נשמת הרב וולף ז
הרב גרינברג בהתוועדות (צילום מסך)

אמש, ליל חמישי בשעת ערב, התאחדו למעלה מאלף בנות חב"ד בישראל בשיחה מקוונת לעילוי נשמתו של שליח הרבי בהנובר שבגרמניה, הרב בנימין וולף שנפטר בליל השבת האחרונה בדמי ימיו.

במהלך השיחה המרתקת, שאורגנה בידי 'בנות חב"ד' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' באמצעות תוכנת 'זום', נשאו דברים - שליח הרבי בבנגקוק הרב נחמיה וילהלם, המשפיע הרב זעליג אלטהויז, הרב דובי גרינברג, הגב' שרה זילברשטרום והגב' חני סלאווין. גם גיסו של הרב וולף ז"ל, השליח באלסקה הרב יוסקה גרינברג השתתף ונשא דברים בפני הבנות.

השלוחים והרבנים התוועדו עם הבנות במשך שעות ארוכות, עוררו על אודות מה שנדרש בשעה זו בעת שכולן בבתים, חזרו על דברי תורה מהרבי והעלו זיכרונות מהשליח האהוב מהנובר ז"ל.

"השיחה הייתה מרתקת ממש", משתפת אותנו אחת החניכות ממרכז הארץ. "היה מיוחד ומעניין מאוד לשבת מול המסך ולדלג בין ערים ומדינות. שמענו שלוחים ורבנים שבימי שגרה, בלי 'זום', פחות יתאפשר אולי לשמוע אותם. האווירה הייתה ממש מרוממת, והייתי מציעה אפילו להמשיך עם זה גם אחרי הקורונה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.