שלמה מן | יום ג' אייר ה׳תש״פ 27.04.2020

כך יראו תהלוכות ל"ג בעומר בצל הקורונה: התוכניה נחשפת

פחות מעשרים יום לל"ג בעומר ובצעירי אגודת חב"ד חושפים את תכנית התהלוכות המלאה שייערכו השנה במתכונת שונה מהרגיל, בשל מגבלות הקורונה • ערכות צבעוניות לקיום 'תהלוכות ביתיות', רכבים שיסתובבו ברחובות ערי ישראל, ופסטיל"ג - חגיגת ל"ג בעומר משפחתית בהפקה מיוחדת, עם מיטב כוכבי הילדים ללא עלות  
כך יראו תהלוכות ל
תהלוכת ל"ג בעומר בישראל, בשנים עברו (באדיבות המצלם, ארכיון COL)

פחות מעשרים יום ליום הילולת רשב"י ובצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש חושפים את תכנית התהלוכות המלאה שייערכו השנה במתכונת שונה מהרגיל, בשל נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות.

המתכונת החדשה מתחלקת לשלוש קטגוריות: בבית, ברחוב ובמרקע. בכל אחד מהקטגוריות, הושקע מאמץ רב, בכדי למקסם את האפקט, למרות המגבלות.

במתכונת הביתית: צעירי חב"ד משיק ערכת תוכן ויצירה משפחתית, ובה כל מה שיש בתהלוכה, רק בקטן: צביעת דגלים, בניית פאזל תהלוכה רב-מימדי בשילוב תוכן ל"ג בעומר קליל - והכל בשקית צבעונית. בנוסף, תושק ערכה מותאמת גם לציבור החרדי.

במתכונת הרחוב: 'מתגלגלים' - שיירות רכבים יסתובבו ברחובות ערי ישראל ויביאו את שמחת הרשב"י לילדים. בצעירי חב"ד משיקים את כל האביזרים הנלווים: מגוון מיצגים מרהיבים, קישוטים לרכב, הגברה ופסקול חדש. במיוחד עבור בתי חב"ד שיפעילו משאית, צעירי חב"ד משיק מיצגי עזרת המבצעים ואהבת ישראל ובתפאורה כוללת - ללא עלות. וזאת, בסיוע האדיב של 'קרן מרומים'.

במרקע: תכירו את הפסטיל"ג - חגיגת ל"ג בעומר לכל המשפחה. הפקה מיוחדת, עם מיטב כוכבי הילדים, ובהם: יובל שם טוב (המוכר לילדים בציבור הכללי בשם 'יובל המבולבל'), טל מוסרי, שי ורועי. ההפקה תינתן ללא עלות. 

גם השנה, לכבוד חג מתן תורה, יושקו הספרונים החדשים של צעירי חב"ד, לצד הספר הפופולרי 'התורה שלי'. כל חומש מסופק בשקית מיוחדת.

וזה עוד לא הכל. בצעירי חב"ד בישרו לשלוחים כי בקרוב יושק אתר ל"ג בעומר מקומי לכל בית חב"ד, ובו תכני ל"ג בעומר, פרטי התהלוכה, ואפשרות להזמנה ישירה של החומשים והספרונים. 

"השנה, דווקא בגלל המצב המיוחד", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "אנו נערכים לפעילות ל"ג בעומר בעוצמה אדירה ובהיקפים חסרי תקדים. הרבי מצפה מאתנו להמשיך לכיבוש הייעד הבא, ובעקבות כך להניע אל הכיבוש המושלם - מתוך אחדות צייתנות לכול ההוראות. זה יהיה איפה המענה שלנו לכל המתרחש סביבנו - הגברת הפעילות והמשך הפצת האור".

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
תזכירו רק שזהו תכנון גלותי
ג' אייר ה׳תש״פ
כי משיח אמור להתגלות הרבה לפני לג בעומר
2.
מדהים!!!
ד' אייר ה׳תש״פ
כל הכבוד על ההשקעה והמאמץ בכל המישורים, מרגש מאוד!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.