מערכת COL | יום ב' אייר ה׳תש״פ 26.04.2020

מול המחשב הביתי: כזה 'סדר ניגונים' כנראה שעוד לא ראיתם

אחת מפנינות החן החינוכיות של התלמוד תורה בכפר חב"ד היתה שעת 'סדר ניגונים' בכל יום שישי בשבוע • איך זה עובד בתקופת 'משבר קורונה' ולמידה מרחוק? בתלמוד תורה הגו רעיון מוצלח
מול המחשב הביתי: כזה 'סדר ניגונים' כנראה שעוד לא ראיתם
צילום מסך (מתוך הווידאו)

אחת מפנינות החן החינוכיות של התלמוד תורה בכפר חב"ד היתה שעת 'סדר ניגונים' בכל יום שישי בשבוע. שעה זו הונהגה על ידי מנהל הת"ת הרב מנחם מענדל הכהן והיא אף מובלת על ידו בנגינה ובשירה. התלמידים מתכנסים באולם הת"ת ומצטרפים לניגונים חב"דיים מקוריים ומשובבי נפש. כך בכל שבוע ושבוע בימי השגרה.

אך מה עושים עתה בתקופת הקורונה? ובכן, אם אפשר לעשות 'למידה מרחוק', אמר המנהל, אפשר גם לעשות 'סדר ניגונים מרחוק'. וכך, כאשר כלל תלמידי הת"ת ישובים בבתיהם מול תוכנת הלמידה המקוונת, ניצב מולם המנהל בביתו עם האורגן האיכותי שלו, והוביל את סדר הניגונים, כאשר מאות התלמידים מצטרפים אל השירה והנגינה מבתיהם.

לכבוד החידוש המיוחד, יזם השבוע המנהל פעולה חביבה נוספת: הוא הודיע כי כל מי שיפתח את הרמקולים בביתו ויצרף את בני הבית ל'סדר הניגונים' ואף ישלח לאחר מכן סרטון קצר שינציח את הרגעים – ישתתף בהגרלה על ערכת קריוקי.

ואכן, עשרות ילדים והוריהם נענו ליוזמה ושיגרו אל המנהל סרטונים קצרים שבהם נראו הילדים והסובבים אותם נשאבים אל תוך הניגונים. הזוכה בפרס, אם הסתקרנתם, היה התלמיד שניאור זלמן קסטיאל מכיתה ג'.

כך זה נראה. צפו בוידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.