צבי סופר | יום כ"ח ניסן ה׳תש״פ 22.04.2020

פנייה לשר התקשורת: "הרחיבו חבילות דק' השיחה בטלפון"

בעקבות שימוש גובר והולך בקווים נייחים ל'למידה מרחוק', משפחות רבות חוששות כי יקבלו חיובים גדולים לחשבון הטלפון - מידי חודש • חבר הכנסת יעקב מרגי פונה לשר התקשורת כדי להגיע לפתרון הבעיה מול חברות התקשורת
פנייה לשר התקשורת:
אילוסטרציה

בעקבות שימוש גובר והולך בקווים נייחים ל'למידה מרחוק', משפחות רבות חוששות כי יקבלו חיובים גדולים מידי חודש.

סגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת יעקב מרגי פנה לשר התקשורת דודי אמסלם בענין חבילות דקות בקוים הנייחים.

זאת בעקבות פניות רבות של הורים הנדרשים עבור ילדיהם ללמידה מרחוק דרך הטלפון הביתי וחששם כי לימודים אלו ישיתו עליהם תשלום גדול מידי חודש - על קו הטלפון הביתי.

ח"כ יעקב מרגי במכתבו לשר התקשורת: 

"לרגל המצב החלו עובדי ההוראה להעביר חלק מחומרי הלמידה ומסירת שיעורים בלמידה מרחוק. מפניות הורים רבות שהגיעו לשולחני עולה כי אכן  מצד מוסדות החינוך נעשים מאמצים כבירים לנסות להעמיד מערכת טלפונים זו, אך מצד הורים לתלמידים אשר אמורים להתחבר מידי יום מספר שעות לקו הטלפון לכל ילד, כאשר בחלקן מדובר במשפחות עם מספר ילדים האמורים להשתמש בקו הטלפון הביתי לצורך למידה זו, ענין זה אינו פשוט כל כך."

מוסיף ח"כ מרגי:
"רוב חבילות הטלפון בקווים הנייחים עומדות סביב - 1000 דק' שיחה לחודש, ויתכן כי 1500 מכסת דק' אלו תסתיים תוך מספר ימים במשפחה ממוצעת, ומכאן ואילך תחויב המשפחה בגין כל 20 דקה נוספת מעבר לחבילה החודשית, בסכום יקר מאוד בגין כל דקה בסכומים של - אג' לכל 30 דקת שיחה נוספת.  

"הורים רבים, מתמודדים כבר מספר שבועות עם משפחתם הגרעינית בתוך הבית, אשר בחלקם פוטרו ממקומות עבודתם בעקבות המשבר הכלכלי ונאלצים להתמודד עם כלכלת משפחתם ובני ביתם, אינם יכולים לאפשר לעצמם בנקודת זמן זו הוצאה נוספת של מאות שקלים מידי חודש על הוצאות לימודים בגין מערכת למידה טלפונית זו.

"לאור האמור, אני פונה ומבקש את התערבותך מול חברות הטלפון הביתי, במטרה להרחיב את חבילות הדק' למשפחות הנדרשות להשתמש באופן חריג במספר גבוה מאוד של דק' שיחה, או שמא במקביל ימצא פתרון אחר למימון דק' שיחה בקווים יעודיים אלו של שיחות חינם לצורך הפעלת מערכת למידה מרחוק דרך הטלפון."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.