שלמה מן | יום כ"ז ניסן ה׳תש״פ 21.04.2020

מי שיגע אמש את בנות חב"ד עם עשרות הודעות לנייד האישי

עשרות הודעות הסתובבו ביומיים האחרונים בין אלפי בנות חב"ד בישראל, הנצורות בבתים בשל נגיף קורונה • מדובר, מסתבר, במבצע מיוחד של 'ארגון נוער חב"ד' לקראת כ"ח ניסן, בו תבע הרבי לעשות כל מה שניתן בכדי להביא את משיח • כל הפרטים
מי שיגע אמש את בנות חב
צילום אילוסטרציה (צילום מסך)

אחרי יותר מחודש ימים של שהייה בבתים, בצל קורונה, יצא השבוע 'בנות חב"ד' שתחת 'ארגון נוער חב"ד' במבצע סוחף לבנות ברחבי הארץ, תחת הכותרת 'עוברים למעשים'.

ביום ראשון בערב קיבלה כל בת למכשיר הטלפון שלה הודעה עם מעשה טוב - לקום שעה אחת מוקדם יותר, לעזור חצי שעה בבית, ללמוד קטע בתניא, וכדומה. תחת ההחלטה הטובה התווסף מקום פנוי למלא עשר שמות של בנות שנטלו על עצמן את קיום ההחלטה. כל בת בתורה הוסיפה את שמה והעבירה את ההודעה הלאה, לחברה נוספת לפי בחירתה.

בסיומו של השרשור, העשירית שהוסיפה את שמה שיגרה את הכרטיסייה המלאה למוקד 'בנות חב"ד'. עשרת הרשומות נכנסו אוטומטית להגרלת ענק על שלל פרסים.

"ההודעות הללו, ביומיים הסמוכים לכ"ח בניסן, בו ביקש הרבי מאתנו לעשות כל שביכולתנו בכדי להביא את משיח", מספרים ל-COL בהנהלת 'ארגון נוער חב"ד', "פשטו בין הבנות כאש בשדה קוצים. זה היה 'הלהיט' שכולם דיברו עליו. אלפים רבים של בנות הצטרפו, כאשר רבות מהבנות לוקחות על עצמן כמה וכמה החלטות. כל הצטרפות זיכתה בכרטיס הגרלה נפרד".

שמות הזוכות יפורסמו מחר, בשידור העוצמתי של בנות חב"ד לכבוד כ"ח בניסן. בשידור, אף ישתפו חניכות בנות חב"ד מכל הארץ בסיפורים מרגשים אישיים, וכמו כן יתקיימו מופעים מרתקים, שירים והתוועדות סוחפת.

צפו בסרטון המבצע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.