צביקה קעניג | יום כ"ה ניסן ה׳תש״פ 19.04.2020

"המגמה החיובית בכפר נמשכת. חובה להקפיד על ההוראות"

ועד כפר חב"ד: "נכון לשעה 8:00 בבוקר היום (ראשון) מספר החולים תושבי כפר חב"ד עומד על 16 חולים מאומתים בלבד ברשימות של משרד הבריאות. לצערנו, בסוף השבוע התבשרנו על מקרה תחלואה חדש בכפר חב"ד"

ועד כפר חב"ד בהודעה: "נכון לשעה 8:00 בבוקר היום (ראשון) מספר החולים תושבי כפר חב"ד עומד על 16 חולים מאומתים בלבד ברשימות של משרד הבריאות. לצערנו, בסוף השבוע התבשרנו על מקרה תחלואה חדש בכפר חב"ד"
 
על פי הנתונים הרשמיים של משרד הבריאות: מספר בדיקות עד היום: 239 תושבים, מספר חולים בכפר חב"ד: 16 

חשוב לציין כי גם כעת, נכון לתחילת השבוע על פי הנתונים שבידינו קיימים מספר חולים שהחלימו וטרם עודכנו ברשימות משרד הבריאות וכן חולים נוספים שעשו בדיקות נוספות ומחכים לתשובות. אנו מקווים כי תשובות אלה יבשרו על החלמתם, ומספר החולים ימשיך לרדת.

בשעות האחרונות עדכנה הממשלה את ההנחיות להתנהגות בשטחים הציבוריים, ובעניינים של פיקוח נפש אנו מצווים להחמיר ולהקפיד הקפדה יתרה. 
-- על כן הציבור כולו נקרא להקפיד על חשיבת מסכות בעת יציאה מהבית למרחב הציבורי. 
-- כמו כן, אין לצאת מעבר לטווח 500 מטר שלא לצורך ואין להשתמש בגני המשחקים הפזורים ברחבי הכפר.

הממשלה התירה תפילה עד 19 איש במרחב הפתוח ובמרחק של שני מטר מאדם לאדם. יחד עם זאת, בהתאם להוראת גדולי רבני ישראל ורבני חב"ד, אנו ממליצים להמשיך להימנע מהתקהלויות בשטחים ציבוריים לתפילות ולטבילה במקווה, וכפי שאמר מזכיר בית דין רבני חב"ד הגרי"י ירוסלבסקי שעל פי דעת תורה "אסור בשום פנים ואופן להתפלל במרחב הציבורי" וכי "חמירא סכנתא מאיסורא".

מטבע הדברים, מכל קהילות חב"ד ואף מחוץ לחב"ד נושאים את עיניהם לכפר חב"ד, חובה קדושה היא לנו להוביל גם בעניינים של הקפדה על פיקוח נפש בצורה שתגרום לקידוש שם חב"ד בארץ ובעולם.  

יו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ: "החזרה ההדרגתית לשגרה מחייבת את כולנו להקפדה יתרה במטרה שלא נאלץ להגיע למצב של סגר חוזר. גדולי רבני ישראל ורבני חב"ד הורו אתמול שלא לשוב להתפלל במניינים בשטחים הציבוריים אלא להמשיך בתפילות בחלונות ובמרפסות. אנו קוראים לכלל תושבי כפר חב"ד להישמע להוראתו של מזכיר בי"ד רבני חב"ד בארה"ק ולהיות אור לציבור הרחב ולקדש שם ליובאוויטש ברבים בהקפדה יתרה על פיקוח נפש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.