הרצל קוסאשוילי | יום כ"ב ניסן ה׳תש״פ 16.04.2020

לא תאמינו אלו קונספירציות נקשרו בנגיף הקורונה | סקירה

נגיף הקורונה שמתפשט ברחבי העולם ומכה ללא רחם בכלל האוכלוסיה הגלובלית, נתן את האות לצמיחתן של כמה וכמה תיאוריות קונספירציה • הפתעה: הפעם היהודים כנראה לא אשמים בכך • הרצל קוסאשוילי, חובב קונספירציות מושבע, סוקר כמה מהן
לא תאמינו אלו קונספירציות נקשרו בנגיף הקורונה | סקירה
בדיקות קורונה (צילום: דוברות 'כללית')

ככל שמחלת הקורונה מתפשטת בעולם, כך גם תיאוריות הקונספירציה סביבה תופסת תאוצה וממדים לא הגיוניים. ללא ספק אירועים אפוקליפטיים בסדר גודל הזה, מצמיחים בדרך ממילא תיאוריות שונות ומשונות, שלעתים נדמה כי חלקן אכן הגיוניות ומתקבלות על הדעת.

סיר הלחץ העולמי, בטח בשגרה של הסתגרות ומידע נגיש באמצעות רשת האינטרנט רק מגבירה את מימדי התופעה. כתוצאה מכך, ארגון הבריאות העולמי אף הקים אתר אינטרנט מיוחד בכדי 'להפריך' את כל הקונספירציות שנקשרו בנגיף הקורונה שללא ספק שינה וישנה כנראה סדרי עולם שאליו נולדנו ולא הכרנו זולתו עולם אחר.

נתחיל מהקונספירציה שנוגעת לאנטנות G -5 - טכנולוגיית הסלולר החדשה שמטרתה להגביר באופן משמעותי את מהירות הגלישה (פי מאה ממהירות גלישה ברשת המבוססת על דור 4!!!).

בבריטניה למשל, למרות שלא נמצא כל קשר בין הטכנולוגיה הזאת למציאות, הוצתו עשרות אנטנות חדשות שפרושות ברחבי הממלכה והוטרדו מאות טכנאים שנשלחו להתקין אנטנות דומות. בדרום קוריאה, הטכנולוגיה הזאת כבר קיימת למעלה מחצי שנה, כך גם בארה"ב שכבר באוקטובר אשתקד החלה בפריסת אנטנות דור 5 לגלישה באינטרנט.

בתרחיש הקונספירציה העיקרי סביב עניין האנטנות, טוענים האוחזים בתיאוריה הזאת, כי הגלים המשודרים מהאנטנות העוצמתיות הללו, גורמים לשינויים ביולוגיים בגוף האדם, ההופכים אותו לחשוף ופגיע יותר לנגיף הקורונה. מרחיקי הלכת בטענה זו אומרים, כי הנגיף שהחל להתפשט בסין נגרם כתוצאה מטכנולוגיה זו של הדור החמישי בגלישת אינטרנט.

התיאוריה הזאת אגב היא הפופולארית מכולן בכל תרחישי הקונספירציה שנקשרו בנגיף הקורונה, משום שאישי ציבור ומפורסמים רבים ברחבי העולם, בהם שחקנים וזמרים בעלי שם, "קנו" את התיאוריה הזאת והפיצו אותה הלאה ברשתות החברתיות, מה שהביא לתופעת עדר צפויה שהתפתחה והתפשטה כאש בשדה קוצים.

הקונספירציה הסינית

תיאוריה נוספת שנקשרת הקורונה היא כמובן סין - מקור הנגיף הקטלני שהתגלה במחוז וואהן לפני כארבעה וחצי חודשים. התיאוריה מדברת על הנדוס אנושי של הנגיף בידי סין, בכדי להביא ללא פחות מקריסת המערב, באמצעות פגיעה באוכלוסייה מוחלשת ממילא, אבל שתפגע בשיטתיות בכלכלה האמריקנית והמערבית כולה.

אלא שגם לדעת חלק מהמאמינים בגירסה הזאת, העסק יצא משליטה כשהנגיף הגיע גם למדינות אירופה ומשם לכל העולם, כשהמטרה העיקרית היתה פגיעה אנושה באמריקה - המעצמה הגדולה בעולם. הנה מסתבר שגם מיליארד וחצי סינים יכולים לטעות.

קוספירציה אמריקנית - בריטית

תיאוריית קונספירציה מפתיעה סביב הנגיף, אומרת כי ארה"ב קשרה קשר יחד עם הממלכה הבריטית והינדסו יחד את הנגיף הקטלני בכדי להרוויח מיליארדים מחיסון עתידי שיביא מזור לאוכלוסיית העולם... האוחזים בקונספירציה הזאת מתקשים לענות על הנתונים האיומים של מקרי המוות הרבים דווקא בארה"ב ובבריטניה מהקורונה.

תאוריית המלחמה החשאית בסין

ויש גם תרחיש כי שירות הביו האמריקני ה-CIA הפיץ את הנגיף בכדי להילחם בסין שמקבעת את עצמה כמעצמה הקוראת תיגר על ארה"ב והמערב בכלל. ויש עוד כמה וכמה תיאוריות, חלקן מופרכות ממש שגם הרוסים (איך לא) נוטלים בהן חלק עיקרי, ויש כמובן גם תיאוריות על השתלטות של חייזרים מגלקסיות אחרות...

הקשר היהודי

אתם בטח תוהים: איפה היהודים בכל הסיפור העצוב הזה? ובכן, למזלנו הפעם, אין תיאוריה שמאשימה (נכון לרגע זה) את היהודים בהפצת המחלה כתוצאה מרווח כלשהו או ניסיון להכחיד את העולם כנקמה על השואה... כזכור, לאחר אירועי 11 בספטמבר 2001 שזעזעו את העולם, החלו לצוץ תיאוריות שונות ומשונות שטענו בחלקן כי יהודים עומדים מאחורי שרשרת אירועי התופת ששינו את פני האומה האמריקנית והעולם בכלל.

הפעם, אפילו בליגה הערבית לא מדברים על כך שיש ליהודים או לציונים חלק במגיפה הזאת. כעת נדמה שכל המדינות מכונסות בתוך עצמן ומלקקות את פצעיהן, מי יותר ומי פחות.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
לא נכון!
כ"ב ניסן ה׳תש״פ
ציטוט מהכתבה: "הפעם, אפילו בליגה הערבית לא מדברים על כך שיש ליהודים או לציונים חלק במגיפה הזאת. כעת נדמה שכל המדינות מכונסות בתוך עצמן ומלקקות את פצעיהן, מי יותר ומי פחות".
- לצערנו הרב, ניאו-נאצים רבים מכריזים תיאורי' זו, ובריש גלי. כתוצאה מכך, אף הגיעו חולים מאומתים ניאו-נאצים (ימ"ש) לק. ה. וליקקו(!) ידיות של עגלות, על מנת להדביק אזרחים יהודים חפים מפשע!
2.
לא נכון בעליל
כ"ג ניסן ה׳תש״פ
במקום להאשים את היהודים, מאשימים בימינו את החרדים.
3.
לא מדברים נגד יהודים
כ"ג ניסן ה׳תש״פ
כנראה אנחנו בימות המשיח
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.