| יום כ' ניסן ה׳תש״פ 14.04.2020

חשבתם שהקורונה היא הסיבה לסגר? תחשבו שוב בבקשה...

ידוע שכל דבר גשמי בעולמנו, מגיע ממקורו בעולמות העליונים. מכך שהווירוס המאיים מביא את כולנו להסתגר ולהתבודד איש איש בביתו, ללא מנייני תפילה, התוועדויות ואף מפגשים חברתיים אקראיים, 
חשבתם שהקורונה היא הסיבה לסגר? תחשבו שוב בבקשה...
ידוע שכל דבר גשמי בעולמנו, מגיע ממקורו בעולמות העליונים.

מכך שהווירוס המאיים מביא את כולנו להסתגר ולהתבודד איש איש בביתו, ללא מנייני תפילה, התוועדויות ואף מפגשים חברתיים אקראיים, ניתן להסיק כי השטן המקטרג עובד קשה כדי לפלג ולהפריד בין יהודים, כפי שלא הצליח מעולם! הקורונה, אם כן, אינה הסיבה. היא רק התירוץ...

את הנקודה הזו הבינו מספר אברכים מברוקלין, ניו יורק, והחליטו להשיב תשובה ניצחת: אחדות ישראל כפי שלא נראתה מעולם, וזאת באמצעות כתיבה משותפת של ספר תורה לעצירת המגפה, כסגולתו הידועה של הבעל שם טוב הקדוש בשעת המגפה הקשה במז'יבוז'.
 
בשלב הראשון הסכימו 4 מהאברכים לקחת על כתפיהם את מימון כתיבת ספר התורה, אך לאחר מחשבה נוספת רצו לשתף בזכות הגדולה יהודים רבים ככל האפשר. על כן החליטו על סכום סמלי בלבד למעוניינים להשתתף מכספם ברכישת אותיות בספר התורה המיוחד, ובמקביל ניתנה אפשרות לרישום ללא השתתפות כספית כלל.

ההיענות העצומה הפתיעה אפילו את היוזמים הנמרצים: בתוך כשבוע נרשמו למעלה מ- 220,000 (!) יהודים לאות בספר התורה לעצירת המגפה, וההפתעה הגדולה ביותר הייתה השונות בין הנרשמים: שומרי מצוות ושאינם כאלה לעת עתה, בעלי כיפות סרוגות, שחורות או 'שקופות', חסידים, ליטאים והמוני עמך ישראל מכל רחבי תבל, אפילו מאיראן!

עם התקדמות כתיבת ספר התורה החלו להגיע בשורות טובות על חולים שנרפאו ועל האטה משמעותית בכמויות הנדבקים. הסגולה של הבעש"ט משנת תקי"ב התגלתה כיעילה ומסוגלת גם נגד מגפת הקורונה של תש"פ.

עדיין לא הצטרפתם? היכנסו עכשיו לאתר seferhatzala.com והבטיחו לכם וליקיריכם אותיות בספר התורה לעצירת המגפה ולאחדות ישראל.
 
 
 
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.