שלמה מן | יום י"ד ניסן ה׳תש״פ 08.04.2020

לראשונה לא 'ציבורי': כך הוכנו רבבות ערכות ליל סדר אישיות

השנה, לראשונה, בעקבות מגבלות הקורונה, לא ייערכו שלוחי הרבי ברחבי תבל את הסדרים המסורתיים | ב'כולל חב"ד' שינעו במיוחד ערכות מפוארות לרבבות משפחות עבור שולחן הסדר | המנכ"ל הרב מנדי בלוי: "הערכות הללו ילכדו את המשפחות שנהגו להשתתף בסדרים של חב"ד, ויתנו להם גם את הארוחות המיוחדות ואת הארוחות הרוחניות בדמות ערכת הסדר וחומרי הסברה המותאמים"
לראשונה לא 'ציבורי': כך הוכנו רבבות ערכות ליל סדר אישיות
צילומים: כולל חב"ד

מאות אלפי יהודים נהגו בכל שנה להסב בסדרים הציבוריים שארגנו שלוחי הרבי מסביב לעולם. השנה, לראשונה, בעקבות מגבלות הקורונה, לא ייערכו הסדרים המסורתיים שיזם הרבי.

ב'כולל חב"ד', שבכל שנה, במיזם משותף עם קרן מרומים, משנעים רבבות ארוחות משובחות לסדרים הציבוריים שעורכים שלוחי חב"ד בישראל, החליטו השנה לא לוותר על המסורת וגם הפעם, הכינו את הארוחות - לטובת אלה שהשתתפו בסדרים בשנים האחרונות - משפחות, כמו כן אנשים בודדים. 

כל ערכה שכזו, כוללת ארוחות מפוארות לבני המשפחה, לצד כלים חד פעמיים, מצות, יין וסימני הסדר. 

הארוחות מועברות לאותן משפחות על ידי שלוחי חב"ד וכוללות תפריט מזין וטעים במיוחד, לצד כלים חד פעמיים, מצות שמורות, יין וסימני הסדר. 

מערך ההפצה של הארוחות כלל השנה למעלה ממאתיים נקודות בכל רחבי הארץ, בסיוע של אלפי מתנדבים, כולל מאות סטודנטים המשתתפים בפעילות של שלוחי חב"ד בקמפוסים.

"גם אם אין סדרים ציבוריים, הערכות הללו יוכלו ללכד את המשפחות שנהגו להשתתף בסדרים של חב"ד, ולתת להם גם את הארוחות המיוחדות, וגם את הארוחות הרוחניות בדמות ערכת הסדר וחומרי הסברה המותאמים", אומר הרב מנדי בלוי מ'כולל חב"ד'. 

הבוקר, הגיעו הארוחות היישר לבתיהם של המשפחות, לצד הסטודנטים שהשתתפו בסדרים שערכו להם שלוחי חב"ד בקמפוסים, והתקבלו בהתרגשות רבה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.