שלמה מן | יום י"א ניסן ה׳תש״פ 05.04.2020

חב"ד שיגרה כרטיס דיגיטלי ל-30,000 משפחות נזקקות

בשיתוף משרד הרווחה, 'כולל חב"ד' שיגר כרטיס דיגיטלי לקראת חג הפסח לעשרות אלפי משפחות נזקקות בישראל | לאור עידן הקורונה והמגבלות הרבות, הכרטיס מאפשר גם להזמין מזון דרך האינטרנט, כך שגם מחוייבי בידוד או אנשים שנמצאים בסיכון, יכולים להזמין מוצרים מן הרשתות, מבלי לצאת מהבית
חב
צילומים: כולל חב"ד

30,000 משפחות נזקקות עם ילדים בסיכון, קיבלו בימים האחרונים סל מזון בגרסה הדיגיטלית: כרטיס נטען עבור מוצרי החג, שניתן לשימוש במגוון רחב של רשתות ובסך הכול במאות חנויות, הפזורות בכל רחבי הארץ. "סל המזון" הדיגטלי, הינו הכרטיס היחידי בישראל, הניתן למימוש בפריסה כה רחבה. 

לאור עידן הקורונה והמגבלות הרבות, הכרטיס מאפשר גם להזמין מזון דרך האינטרנט, כך שגם מחוייבי בידוד או אנשים שנמצאים בסיכון, יכולים להזמין מוצרים מן הרשתות, מבלי לצאת מהבית.

חלוקת הכרטיסים נערכה על ידי 'כולל חב"ד' מתבצעת בהובלת משרד הרווחה ואגפיהם ברחבי הארץ, ובסיוע של קרן מרומים וקרן אריסון, וזאת כחלק מהמיזם הלאומי לביטחון תזונתי.

"אנו מתחילים בחלוקה של תווי וכרטיסי מזון לקראת חג הפסח, כדי שגם בנסיבות שנוצרו יוכלו כולם לחגוג את החג ללא מחסור וללא דאגה", כתבו שר הרווחה והשירותים החברתיים אופיר אקוניס ומנכ"ל המשרד ד"ר אביגדור קפלן, במכתב שצירפו לכרטיסים.

"פרויקט כרטיסי המזון", אומר הרב מנדי בלוי מ'כולל חב"ד', "הוא נדבך אחד מתוך שרשרת של עשייה לרווחתם של תושבי ארץ הקודש, המתמודדים עם אתגר כלכלי לא פשוט, ובפרט בעומדינו בערב חג הפסח. אנו שמחים שממשלת ישראל בחרה בנו גם הפעם להוביל את פרויקט הסיוע הייחודי של קמחא דפסחא".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.