צבי סופר | יום י' ניסן ה׳תש״פ 04.04.2020

יום הבהיר י"א ניסן, 118 שנה. הנבואה המדהימה של הרבי

היום מציינים חסידי חב"ד, בתוך כל כלל עם ישראל, מאה ושמונה עשרה שנה להולדת כ"ק אדוננו מורנו ורבינו בהתוועדויות איש וביתו, בהן יציינו את יום לידתו של נשיא הדור, מתוך תפילה ותקווה לשוב ולחזות פני מלך בפועל ממש, למטה מעשרה טפחים, שהקב"ה יאמר לצרותינו די, ועוד בשנה זו נזכה לאכול מן הזבחים ומן הפסחים • בכתב המלאה: נבואה מדהימה של הרבי, לפני 38 שנה בהתוועדות י"א ניסן. הרבי מדבר על מציאת תרופה למחלות חדשות שמכות בעולם. "צריך להשתדל באמיתת העניין ולמצוא תרופה. אי אפשר לסמוך כאן על כללים"
 יום הבהיר י

היום מציינים חסידי חב"ד, בתוך כל כלל עם ישראל, מאה ושמונה עשרה שנה להולדת כ"ק אדוננו מורנו ורבינו בהתוועדויות איש וביתו, בהן יציינו את יום לידתו של נשיא הדור, מתוך תפילה ותקווה לשוב ולחזות פני מלך בפועל ממש, למטה מעשרה טפחים, שהקב"ה יאמר לצרותינו די,  ועוד בשנה זו נזכה לאכול מן הזבחים ומן הפסחים.

בהתוועדות י"א ניסן לפני 38 שנים, הרבי מדבר על מציאת תרופה למחלות חדשות שמכות בעולם. "תקופה חדשה, יש ברכות ותרופות חדשות, אך גם יש כמו שכתוב "אמר רבא בכל יום ויום מרובה קללתו משל חבירו". צריך להשתדל באמיתת העניין ולמצוא תרופה. אי אפשר לסמוך כאן על כללים. צריך לבדוק אצל כל חולה בפני עצמו".

צפו בוידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.