שלמה מן | יום ז' ניסן ה׳תש״פ 01.04.2020

קמפיין דיגיטלי של צעירי חב"ד יעודד יהודים להניח בביתם

תחת הכותרת "המעשה הוא העיקר" ולכבוד יום הולדתו של הרבי י"א ניסן, צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש מכריז על קמפיין המוני שמטרתו להשפיע על מאות אלפים להניח תפילין בבתים. כך זה יעבוד
קמפיין דיגיטלי של צעירי חב

בצל הימים הקשים, כשכל העולם מתמודד עם נגיף הקורונה האלים ל"ע הפוגע בבריאותם של אלפי יהודים ה"י, חסידי חב"ד מחויבים לשמור על כללי ההתנהגות שקבעו הגורמים המוסמכים, ועם זאת להשפיע על כל יהודי להתחזק ולהתעודד מההשגחה העליונה של הקב"ה, הזן ומחיה את העולם כולו.

בימים אלה, צעירי אגודת חב"ד יוצא בקמפיין להמונים ולהשתלבות של כל אחד מאנ"ש והתמימים מכל מקום הימצאו, להשפיע על יהודים להניח תפילין בביתם ולהדריכם בפרקי קריאת שמע לאומרם בעת הנחת התפילין.

הדבר יתבצע באמצעות הפצת קמפיינים ויראליים לעידוד הנחת תפילין, שיופצו ישירות למכשירים הסלולריים של אנ"ש ומהם לעמך בית ישראל, במגוון הכלים המותרים לשימוש בתוכנת ההגנה ההרמטית של בי"ד רבני חב"ד בארה"ק.

נוסף על כך, בצעירי חב"ד רכשו שטחי פרסום במדיות של הציבור הכללי, שם, באמצעות מסרים קליטים ומונגשים, ידרבנו את עמך ישראל להניח תפילין.

"בכוחנו, השלוחים ואנ"ש, להגיע לרבבות יהודים", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "בימים כתיקונם אנו פוגשים אותם בדוכני התפילין, המופעלים על ידי השלוחים ואנ"ש בכל רחבי הארץ, או במקומות העבודה וכדומה, אולם עקב המצב - אסור שייפסק הקשר הרוחני הזה. עלינו לפנות אליהם טלפונית ובכל האמצעים המתאפשרים, לעודדם ולחזקם. זו תהיה המתנה הראויה ביותר לכבוד יום הולדתו של הרבי, ובוודאי נוכל לגרום נחת רוב רבה ונמלא את האחריות המצופה מאיתנו בעת הזו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.