שלמה מן | יום ז' ניסן ה׳תש״פ 01.04.2020

המיסיונרים ניצלו את הקורונה, ב'יד לאחים' פתחו מוקד חירום

בעוד חלקים נרחבים בציבור נמצא בבית לאור התפשטות הקורונה, מנסים המיסיונרים לפנות לציבור הרחב בכמה דרכים כדי לצוד יהודים תמימים ברשתם • ב'יד לאחים' התכוננו לכך מבעוד מועד ומוקד החירום של הארגון נותן מענה לכל פניה • בארגון מנצלים גם כן את הימים האלו גם בכדי לפנות ליהודים שהמירו את דתם לחקור את האמת ולבדוק את הדרך התועה שהלכו בה עד כה
המיסיונרים ניצלו את הקורונה, ב'יד לאחים' פתחו מוקד חירום
אילוסטרציה. צילום ארכיון: 'יד לאחים'

בעוד הקורונה משבשת את סדר היום בארץ, וגורמת לרוב רובו של הציבור לשבת בבית, המלחמה עם מרשיעי הברית המיסיונרים עולה שלב. 'יד לאחים' מנסה לנצל את הזמן הזה כדי להביא יהודים שנפלו ברשתם להבין את טעותם ולשוב ליהדותם, ואילו המיסיונרים, להבדיל, מנסים לשדל יהודים להמיר את דתם.

מיד עם פרסום ההנחיות של משרד הבריאות, החליטו בארגון לנצל את הזמן הזה כדי לפנות ליהודים הנמצאים בכתות, כדי להציע להם לנצל את הזמן העומד לרשותם ולעשות חישוב מחדש על החיים ומשמעותם, ועל הדרך בה הם הולכים.

במייל שנשלח מהארגון לכמה מאות יהודים שנמצאים בכתות נרשם המסר: "שלום אחים! העתיד לוט בערפל, הכל מסביב שברירי, אפילו לצאת מהבית אי אפשר... הדברים הפשוטים של החיים כמו לצאת לפגוש חברים או סתם לצאת לסיבוב כבר לא בהישג ידינו. זה הזמן לעצור, להניח הכל בצד ולחשוב על החיים ומהותם, להיות כנים עם עצמנו ולבדוק את הדרך שהלכנו בה עד כה. לחקור את האמת. לבדוק את השורשים שלנו ולחשוב איך נרצה לחיות אחרי שכל זה יגמר. אנשי יד לאחים זמינים לשיחה כנה בגובה העיניים בנושאי אמונה ותאולוגיה, ובכל נושא שתרצו... פשוט שלחו הודעה בוואטסאפ למס׳… דיסקרטיות מובטחת”.

ב'מחלקה להצלה ממיסיון' של יד לאחים אומרים כי כמה יהודים שקיבלו את ההודעות האלו כבר פנו לארגון בבקשה לשוחח עם נציג טלפוני וללבן נושאים תאולוגיים. "אנו בטוחים שבימים הקרובים ילך ויגבר מספר הפונים אלינו, ולאור זאת ילך ויגבר גם מספר היהודים שיבינו את טעותם ויעזבו את הכת”.

במקביל, במחלקה מדווחים על גל של עליה מדאיגה בפעילות כתות המיסיון "היהודים המשיחיים" ו"עדי השם", שפועלות בשלשה מישורים עיקריים. הראשון מתמקד בחומרים מיסיונריים המופצים בתיבות הדואר, השני בפרסומות ברשת – חלקם בדפי צפייה בשירים חסידיים, והשלישי – בשליחת הודעות sms ובטלפונים שמבקשות מנשוא הפניה לשוחח אתו על האמונה ביש"ו.

ביד לאחים התכוננו מבעוד מועד לאפשרות הזו ומוקד החירום של הארגון פועל כבימי שגרה כדי לתת מענה מיידי לכל פניה. “אנו מפצירים בציבור לפנות למוקד שמספרו 9234* בכל התקלות במפגע מיסיונרי ומבטיחים לתת מענה לכל פניה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.