שלמה מן | יום ו' ניסן ה׳תש״פ 31.03.2020

בתי התמחוי של 'כולל חב"ד' נסגרו. כך האוכל מגיע לקשישים

לאחר סגירת בתי התמחוי ובשל הדאגה הגדולה לרווחתם של הקשישים, שהמנה החמה היומית משמשת להם כארוחה מרכזית בסדר יומם, הוחלט בכולל חב"ד לשנע את הארוחות היישר לבתיהם של הקשישים, חלקם בודדים המתגוררים לבדם
בתי התמחוי של 'כולל חב
צילום: כולל חב"ד

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ובשל הנחיות משרד הבריאות, בתי התמחוי של כולל חב"ד בירושלים ובכל רחבי הארץ נסגרו עד להודעה החדשה.

לאורך כל ימות השנה, לרבות בשבתות, פוקדים את בתי התמחוי אלפי קשישים, גלמודים וניצולי שואה – שכבת הגיל הרגישה ביותר לנגיף המסוכן, וזוכים לארוחה חמה ומזינה. זמן הארוחה מהווה עבורם גם זמן איכות, כשהם משוחחים האחד עם השני וכך מפיגים את הבדידות.  

לאחר סגירת בתי התמחוי ובשל הדאגה הגדולה לרווחתם של הקשישים, שהמנה החמה היומית משמשת להם כארוחה מרכזית בסדר יומם, הוחלט בכולל חב"ד לשנע את הארוחות היישר לבתיהם של הקשישים, חלקם יהודים בודדים המתגוררים לבדם.  

באמצעות מערך מתנדבים, צעיר ונמרץ, מידי יום מקבלים הקשישים מנה חמה יומית בפתח ביתם, על פי כל הנהלים של משרד הבריאות, בכדי שלא לסכן חלילה את הקשישים.

במטבח המרכזי של בתי התמחוי, עושים מאמץ מוגבר בימים אלו, למרות המחסור במוצרים שונים, לספק את הארוחה המזינה ביותר לקשישים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.