| יום ה' ניסן ה׳תש״פ 30.03.2020

ברגע האחרון שלפני ההחרגות: מצטרפים לביטוח הבריאות הקבוצתי של אנ"ש

הקורונה משתוללת, מערכות הרפואה הציבוריות שברחבי העולם קורסות, וזאת הסיבה לעומס העצום של המצטרפים הרבים לביטוחי הבריאות הפרטיים. יוסף שמעון, סמנכ"ל בכיר בגפן בסד המספקת פוליסת בריאות קבוצתית לחב"ד טוען כי חשוב מאד לעשות את הביטוח דוקא עכשיו ובהקדם
ברגע האחרון שלפני ההחרגות: מצטרפים לביטוח הבריאות הקבוצתי של אנ
צילום אילוסטרציה: (COL)

חברות הביטוח בישראל מדווחות על עליה תלולה בביטוחי הבריאות הפרטיים בשבועות האחרונים, מאז נכנסה מגיפה הקורונה לחיינו. הקורונה משתוללת, מערכות הרפואה הציבוריות שברחבי העולם קורסות, וזאת הסיבה לעומס העצום לביטוחי הבריאות הפרטיים. 

חברת גפן בס"ד, חברה ותיקה במיגזר החרדי בתחום ביטוחי הבריאות, משווקת פוליסת ביטוח בריאות קבוצתי אשר מוזילה משמעותית את עלויות הביטוח. 

מבירור שערכנו אצל ר' יוסף שמעון, סמנכ"ל בכיר ב'גפן בסד', הוא מבהיר כי חשוב במיוחד לעשות את הביטוח בהקדם. נכון להיום, פוליסת הבריאות אינה כוללת עדיין התייחסות למגיפת הקורונה, אולם הוא צופה כי בקרוב מאד יידרשו לעשות זאת. "כל מי שנדבק בנגיף, יהיה עליו לציין זאת ב'הצהרת בריאות' הנמסרת עם ההצטרפות לביטוח, הדבר יגרום ל'הצהרת בריאות לא נקיה' ולהחרגות למבוטח". מכיוון שע"פ הערכת גורמי הרפואה חלק ניכר מהציבור יידבק בנגיף, חשוב להקדים את ההצטרפות לביטוח הבריאות של אנ"ש מוקדם ככל הניתן.

בנוסף, בכירי הנהלת תאגיד הביטוח 'גפן בסד' חושפים כי הערכה היא שחברות הביטוח יחריגו באופן כללי את 'מחלת נגיף הקורונה' כבר בתקופה הקרובה למבוטחים חדשים שיצטרפו בפוליסות חדשות. "אין ספק שעכשיו זה הזמן להצטרף לביטוח הבריאות, והינו נחוץ יותר מתמיד, ולכן ראוי לא להתמהמה אלא להצטרף כבר עכשיו".


לסיום מדגיש ר' שלומי גפן, יו"ר "גפן בסד" על ההחלטה לעבור לנוהל חירום, ולדבריו "הכפלנו את מוקד ההצטרפות. יש היגיון רב בביקוש להצטרף לפוליסה בעיתוי הנוכחי, ואכן הכפלנו את מוקד ההצטרפות. הפעם הביטוח הבריאות הנו קריטי".
 

להצטרפות עכשיו לביטוח הבריאות הקבוצתי של אנ"ש (פער של כ-50% מביטוח פרטי!) לחצו כאן

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.