מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשס״ה 23.06.2005

התקשרות, אחדות וגאולה - בעצרת ג' בתמוז

צעירי-אגודת-חב"ד, המארגנת את העצרת הארצית לרגל יום ההילולא ה-11 של הרבי מליובאוויטש, פרסמה את התכנית המרתקת ואת שמות הנואמים המרכזיים: הראשון לציון הרב שלמה עמאר, המרא-דאתרא הרב מרדכי אשכנזי, הרב יורם אברג'ל ראש מוסדות "רב פעלים" נתיבות, הרב יגאל קמינצקי הרב האזורי של חבל עזה, הרב מרדכי אלון ראש ישיבת הכותל, הרב ישראל הרשקוביץ, שליח הרבי באופקים ורבנים נוספים. כרבבה מבין חסידי חב"ד ומוקירי הרבי, מכל רחבי הארץ, צפויים להשתתף בעצרת שתוקדש לנושא ההתקשרות לרבי, מתוך אחדות חסידים, והגברת הפעילות להגשמת בשורת הגאולה. במהלך העצרת יהיו פרקי שירה ונגינה מניגוניו של הרבי, עם הזמר החסידי מצרפת ר' יוני שלמה בליווי מקהלת חסידי חב"ד שהצליחה אתשקד לעורר את אלפי משתתפי 'עצרת-העשור' שנערכה אשתקד ב'יד-אליהו' בתל-אביב - לשמחה וגעגועים של התקשרות לרבי. מהוועדה הארגונית של העצרת נמסר כי לאור ההצלחה של 'עצרת העשור' אשתקד, דבר שתרם רבות לחיזוק הקשר של המקורבים והמתקרבים לבתי חב"ד, הוחלט לחלק למשתתפים שי אישי – תקליטור וידיאו מהרגעים הגדולים של עצרת העשור שהתקיימה ב'יד אליהו' אשתקד.פרטים נוספים ב'כתבה מלאה' 
התקשרות, אחדות וגאולה - בעצרת ג' בתמוז
ועדת העצרת הארצית של ג' בתמוז, מטעם צעירי אגודת חב"ד, פרסמה את תוכנית העצרת המרכזית, שתתקיים ביום ההילולא ה-11 של הרבי מליובאוויטש, ביום ראשון, ג' בתמוז (10/7/05). העצרת תיערך ברחבה הגדולה של בית צעירי אגודת חב"ד בכפר-חב"ד, בשעה 7:00 בערב. במהלך העצרת ישאו דברים רבנים ידועי שם ומכובדים שיעוררו את משתתפי העצרת בחיזוק ההתקשרות לרבי, מתוך אחדות החסידים, התחזקות באמונה בהנהגת הרבי ובשורת הגאולה, בחיזוק האחדות הפנימית והתחזקות בשליחות הכוללת שהטיל הרבי על חסידי חב"ד ועם ישראל כולו.

הראשון-לציון הגאון הרב שלמה עמאר שליט"א, ישא דברים אודות גדולתו של הרבי ופועלו כרועה ישראל בדורנו, שדאגתו פרוסה מקצה העולם ועד קצהו; הגאון הרב יורם אברג'ל, ראש מוסדות "רב פעלים" - נתיבות, יעורר את המשתתפים ואת עם ישראל כולו בדבר הצורך וההכרח ללמוד כיום את תורת החסידות, הרב יגאל קמינצקי, הרב האזורי של חבל עזה, הנתון בימים אלו לגזירת הגירוש וההתנתקות, יחזק את באי העצרת בצורך בהתחזקות באמונה בבורא העולם - שהיא הכלי היחיד לניצחון; הרב מרדכי אלון, ראש ישיבת 'הכותל' ידבר אודות רעיון השליחות במשנתו של הרבי מליובאוויטש.

את העצרת יפתח רבו של כפר-חב"ד - הרב מרדכי שמואל אשכנזי - שידבר אודות ה'התקשרות' האמיתית לרבי נשיא דורנו - על-ידי לימוד תורת הרבי והליכה בדרכיו. את העצרת ינעל הרב ישראל הרשקוביץ, שליח הרבי, מנהל בית חב"ד ורב קהילת חב"ד באופקים בנושא הצורך להגביר ולהעמיק את הפעילו להגשמת בשורת הגאולה של הרבי - "הנה הנה זה (מלך) המשיח בא".

במהלך העצרת יהיו פרקי שירה ונגינה מניגוניו של הרבי, עם הזמר החסידי מצרפת ר' יוני שלמה בליווי מקהלת חסידי חב"ד שהצליחה אתשקד לעורר את אלפי משתתפי 'עצרת-העשור' שנערכה אשתקד ב'יד-אליהו' בתל-אביב - לשמחה וגעגועים של התקשרות לרבי.

סניפי בתי חב"ד בישראל מדווחים על היענות גדולה של קהל חסידי חב"ד בישראל, ומקורבי סניפי בתי חב"ד להשתתף בעצרת המרכזית. הסעות יצאו מכל רחבי הארץ. לפרטים: 03-9607588 שלוחה 0. הכניסה חופשית, מקומות נפרדים לנשים.

מהוועדה הארגונית של העצרת נמסר כי לאור ההצלחה של 'עצרת העשור' אשתקד, דבר שתרם רבות לחיזוק הקשר של המקורבים והמתקרבים לבתי חב"ד, הוחלט לחלק למשתתפים שי אישי – תקליטור וידיאו מהרגעים הגדולים של עצרת העשור שהתקיימה ב'יד אליהו' אשתקד.

יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד, הרב יוסף-יצחק הכהן אהרונוב קורא לשלוחים, מנהלי בתי חב"ד בישראל ולציבור חסידי חב"ד להירתם להצלחת כינוס העשור, מעמד אחדות, שיגרום נחת רוח לרבי מליובאוויטש, ביום הגדול והקדוש ג' בתמוז.

אתר צעירי-חב"ד

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
4.
מה יוני שלמה במקום פריד??
י"ז סיון ה׳תשס״ה
גדול
5.
הגיע הזמן ל"שידור חי" !
י"ט סיון ה׳תשס״ה
לא כל אחד / אחת יכולים להגיע ולהשתתף בפועל ממש.
הגיע הזמן ש COL יעבירו בשידור חי בוידיאו ,את כל מהלך הכנס.
כך שבכל העולם יוכלו גם לראות ,ולא רק לשמוע.
ואם כבר, אז אנא מכם, שידור ברמה ושידור איכותי !
וידוע ,עד כמה הרבי תמיד הדגיש את נושא האיכות ...
בתודה,בשם כל הגולשים.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.