שלמה מן | יום א' ניסן ה׳תש״פ 26.03.2020

בצל הקורונה וההנחיות: הברית הכפולה לבן השליח והמקורב

בקליניקה מאולתרת שאורגנה בבית חב"ד, התקיים היום מעמד מרגש - 'ברית מילה' כפול, לבן השליח הרב מנדי טייכמן ולמקורב חייל צה"ל | הנוכחים המצומצמים, שהקפידו על כל ההנחיות, זכרו גם את השליח בקפריסין שמצב החירום השורר בימים אלה בעולם מנע ממנו לקיים ברית לבנו | "המעמד היה מעמד של התעוררות תשובה", אומר הרב טייכמן ל-COL. "מעמד של קידוש ה' שלבטח יזרז ויישר הדרך למלך המשיח, שיאמר די לצרותינו ויגיע רגע אחד קודם ומיד ממש - דאלאי גלות"
בצל הקורונה וההנחיות: הברית הכפולה לבן השליח והמקורב
הברית, היום (באדיבות המצלם)

את המתח, ההתרגשות, ההווייה האלוקית וההשראה, היה ניתן לחתוך בסכין.

השליח, הרב מנחם מענדל טייכמן אשר זכה וזוכה להכניס יהודים רבים - באוקראינה ובארץ הקודש - בבריתו של אברהם אבינו, לא פוסק מעבודת הקודש שלו גם בימי אימה אלו של הקורונה.

היום, ר"ח ניסן, זכה הרב טייכמן להכניס את בנו בברית ונקרא שמו בישראל מאיר שלמה, על שם סב הרבי (אבי הרבנית חנה), ר' מאיר שלמה ינובסקי.

אבל הייתה עוד ברית באותו מעמד, שערך הרב טייכמן. מדובר במקורב, יהודי חייל צה"ל, שנכנס גם הוא היום בבריתו של אברהם אבינו ונקרא שמו בישראל אליהו בן לודמילה.

הברית התקיימה בקליניקה מאולתרת שאורגנה בבית חב"ד. המוהל המומחה הרב דוד שלמה גלבר כובד בסנדקאות והיה גם המוהל וגם הסנדק...

"ידועה הסגולה מאדמו"ר הזקן להינצל ממגיפה, על ידי קריאת פרשת הקטורת", אומר הרב טייכמן ל-COL. "והדברים אמורים כל שכן וקל וחומר על ידי בריתות מילה במסירות נפש שהם כידוע (מהחיד"א הקדוש ועוד) כהקרבת קרבן והקטרת קטורת. ואין לך מיגור מגיפה גדול מפעולות אלו בימים קשים אלו כאשר הגלות מקפלת ציוד ליישר הדרך למלך המשיח"...



לאחר קריאת מכתבו של הרבי, ביקש הרב טייכמן מהקהל המצוצמם, שניצב במרחק זה מזה כפי ההנחיות, לעמוד, לברך ולהתאחד עם עמיתו, שליח הרבי בקפריסין, שהיום יום שמיני ללידת בנו, אך כל הדרכים סגורות ורח"ל אין שום דרך למוהל להגיע לשם...

כמעט ולא נשארה עין יבשה.

"המעמד היה מעמד של התעוררות תשובה", מוסיף הרב טייכמן. "מעמד של קידוש ה' שלבטח יזרז ויישר הדרך למלך המשיח, שיאמר די לצרותינו ויגיע רגע אחד קודם ומיד ממש - דאלאי גלות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.