מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תש״פ 26.03.2020

כך מתקשרים מורים ותלמידים בתלמוד תורה בכפר חב"ד | צפו

מאז נכפתה על כולנו 'חופשת הקורונה', שומרים מורי ומחנכי התלמוד תורה בכפר חב"ד על שגרת למידה וקשר יומית עם תלמידיהם. הם עושים זאת באמצעות מערכת תקשורת טלפונית ששירותיה נשכרו על ידי הת"ת בראשות המנהל הרב מנחם מענדל הכהן. צפו: כך זה קורה • וגם: חוברת 'יודע לשאול' תכין את ילדיכם לחג הפסח • להורדה
כך מתקשרים מורים ותלמידים בתלמוד תורה בכפר חב

בתלמוד תורה כפר חב"ד מציגים:

קשר יומיומי עם התלמידים ופעילות חינוכית רציפה

 

מאז נכפתה על כולנו 'חופשת הקורונה', שומרים מורי ומחנכי התלמוד תורה בכפר חב"ד על שגרת למידה וקשר יומית עם תלמידיהם. הם עושים זאת באמצעות מערכת תקשורת טלפונית ששירותיה נשכרו על ידי הת"ת בראשות המנהל הרב מנחם מענדל הכהן.

התלמידים מטלפנים בשעות שנקבעו מראש ל'מרחב קולי' ונכנסים לכיתותיהם הווירטואליות. בחלק מן הכיתות מתקיים יותר משיעור אחד ביום. בשיעורים אלה המורים משוחחים עם תלמידיהם, מלמדים אותם גמרא, משנה, הלכה ועוד, ומשאירים גם זמן לשאלות ותשובות. בסיום השיעורים מאפשרים המורים לתלמידים לנהל שיח פתוח זה עם זה, כאילו היו יושבים יחדיו בכיתה בזמן הפסקה.

יצוין כי פעילות זו מתקיימת על ידי צוות המורים והמחנכים של הת"ת גם בימים שבהם בכל מוסדות החינוך הרשמיים בארץ הופסקה ה'למידה מרחוק'. הצוות המסור אף עומד בקשר טלפוני אישי עם תלמידים שנעדרו מן השיעורים הטלפוניים, כדי למשש את הדופק, לעודד ולהושיט סיוע במידת הצורך והאפשר.

במקביל, תלמידי הת"ת קיבלו לבתיהם חוברת לימודית חווייתית – 'יודע לשאול' שמהּ – המכילה הלכות ומנהגי חודש ניסן וחג הפסח. התלמידים מקבלים בכל יום אל הטלפון של הוריהם חידון יומי מקוון על שישה עמודים בחוברת. המשיבים נכונה משתתפים בהגרלה יומית על ספרי קריאה חינוכיים. את החידון יזם ויוצר הרב זלמן רודרמן, שהצטרף לצוות המוביל של הת"ת כנציג ההנהלה הרוחנית בתוככי המוסד.

כל הפעילות המתוארת מנווטת על ידי פורום צל"ח (צוות לשעת חירום) מצומצם, בראשות המנהל. הפורום מתכנס לאסיפה וירטואלית יומית שבה הוא מתעדכן, מעדכן ומשמש עמוד שדרה לכל ענייני הת"ת.

היום (יום חמישי) עשתה הנהלת הת"ת מחווה חינוכית יוצאת דופן לכלל תלמידי ותלמידות כפר חב"ד, כאשר החוברת הנ"ל הופצה בפתחי כל הבתים בכפר. אל החוברת צורף מכתב שבו נאמר בין השאר: "עודדו את ילדיכם לקרוא את החוברת, בכל יום כמה עמודים, ולרכוש ידע ובקיאות בענייני דיומא. הצעה: יסדו בביתכם שיעור יומי משפחתי שבו כל ילד יקרא קטע וכל השאר יקשיבו. כך תייצרו תעסוקה חיובית ושעת למידה משפחתית נעימה ומועילה".

 

מיוחד להורים: חוברת 'יודע לשאול' להורדה>>>

 

לצפיה בוידאו:

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
חסיד
א' ניסן ה׳תש״פ
חסיד פון ראבא
ייישר כויח גדול!!!
2.
אלי
א' ניסן ה׳תש״פ
מהמם זה אח שלי יפה אחד
3.
כל הכבוד!!
א' ניסן ה׳תש״פ
4.
אין
ב' ניסן ה׳תש״פ
אין על כפר חב"ד, הכפר של הרבי!
"כאן צווה ה' את הברכה"!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.