צביקה קעניג | יום כ"ט אדר ה׳תש״פ 25.03.2020

ויקרא: יש רועה ובעל הבית לבירה זו • שיעור

​COL מגיש את שיעור הווידאו התשע-עשרה בסדרת השיעורים החדשה עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", משיחת קודש הנותנת עידוד ובטחון בתקופה קשה זו * והשבוע: שיחה לפרשת ויקרא מלקוטי שיחות חלק י"ב, בה הרבי מדגיש אשר "כל ענייני העולם מתנהגים על פי השגחתו הפרטית של הקב"ה, ולא יהיה העולם "כצאן אשר אין להם רועה"
 ויקרא: יש רועה ובעל הבית לבירה זו • שיעור

COL מגיש את שיעור הווידאו התשע-עשרה בסדרת השיעורים החדשה עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", משיחת קודש הנותנת עידוד ובטחון בתקופה קשה זו * והשבוע: שיחה לפרשת ויקרא מלקוטי שיחות חלק י"ב, בה הרבי מדגיש אשר "כל ענייני העולם מתנהגים על פי השגחתו הפרטית של הקב"ה, ולא יהיה העולם "כצאן אשר אין להם רועה".

הקורבנות מלמדים ש"אחד המרבה ואחד הממעיט ובלבד שיכוון את לבו לשמים" * מי הוא ה"בעל דין" הטוען שיש כמה 'רשויות' בשמים, ומדוע צריכים להתייחס לטענה זו? *  האם הקב"ה כביכול 'רעב' שהוא זקוק לקורבנות בני ישראל? *  שני עניינים בפעולת הקורבנות, מצד האדם המקריב, ומצד הקב"ה מקבל הקורבן * מה משמעות ה'אכילה' כלפי שמיא? * מדוע נסמכה פרשת התמיד לבקשת משה "יפקוד ה' איש על העדה"? *משמעות הקורבנות – שלילת הטעות שאין רועה ח"ו בעולם, ו"עולם כמנהגו נוהג" * לעשות מכל ענייני העולם קרבן לבורא * מתוך השיעור השבועי ב"ליקוטי שיחות" לנשות כפר חב"ד, המתקיים בס"ד מידי יום שני בשעה שמונה בערב, בבית משפחת ריבקין במרכז כפר חב"ד * טעמו וראו

 







הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.