שלמה מן | יום כ"ח אדר ה׳תש״פ 24.03.2020

בחמישה חושים: מיזם הקורונה המקורי של 'בת מלך' בעיצומו

אלפי בנות חב"ד מכל רחבי הארץ מנצלות את הזמן בביתן בהקפדה על חמשת החושים, במסגרת מבצע מקורי ענק של 'בת מלך' שע"י ארגון נוער חב"ד | מאזינות להתוועדויות, לומדות בחברותות, מצלמות את עצמן מנצלות את הזמן ומשתפות | ויש גם פרויקטים ומיזמים שכונתיים עירוניים | קבלו הצצה
בחמישה חושים: מיזם הקורונה המקורי של 'בת מלך' בעיצומו
מודעת המבצע 'מטהרים את האוויר'

על רקע נגיף הקורונה המתפשט, מתקיים בימים אלה מיזם ענק של 'בת מלך' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' לאלפי ילדות מכל רחבי הארץ השוהים בביתם.

במסגרת המיזם, 'מטהרים את האוויר' שמו, פועלות הבנות המשתתפות בענייני קדושה בחמשת החושים שלהן.

בחוש השמיעה - הבנות מצלצלות אל הקו הארצי הייעודי של 'בת מלך' שהוקם במיוחד ומאזינות להתוועדות חסידית שמשודרת, לסיפור בהמשכים, לשירים של בת מלך ועוד. ויש גם משחק טריוויה מעניין במסגרתו. מספר הקו – 0772266770. התוכן בקו המיוחד משתנה בכל יום ראשון ורביעי.

בחוש הראיה - אלפי הבנות נכנסות לאתר של 'בת מלך' וצופות בקטעי וידאו מיוחדים של הרבי.

בחוש הטעם - מידי יום מתפרסם קליפ וידאו קצר בן דקה, 'דקה של חניכה', המגיש לבנות המשתתפות טעימה מאחד הסניפים ברחבי הארץ ומראה כיצד ניתן לנצל את היום. במסגרת הפרויקט, ילדות רבות מתעדות את סדר יומן ומשגרות את הצילומים להנהלת בת מלך. בהנהלה בוחרים בכל יום קטע אחד, עורכים אותו ומגישים לצפייה.


דוגמה מרגע אחד של חניכה. צפו


נכון לעתה מתמקד המבצע הענק בחושים אלה, כאשר בהמשך בעז"ה יורחבו המשימות אף לחושים נוספים.

מלבד זאת, שורה של פעילויות ותוכניות ייעודיות התקיימו בסניפים שונים ברחבי הארץ, בארגון הרכזות המקומיות. כך לדוגמה בנחלת הר חב"ד ניצלו את הזמן בשיחות אישיות של המדריכות עם החניכות, במהלכן דרשו בשלומן והתעניינו כיצד חולף עליהן זמן החופש. כל מדריכה שהשתתפה שיגרה אף סרטון שלה מדברת במשך כשדקה על עניין חיובי שלמה מהקורונה. בין המשתתפות הוגרלו מטבעות מיוחדות ששלח הרבי לארץ כדמי חנוכה.

בשיכון חב"ד בלוד יזמו החניכות מפגש וירטואלי של כולן באמצעות המחשב. הבנות התכנסו, שוחחו, ניגנו והתוועדו יחד וקיבלו החלטות טובות כיצד לנצל כל רגע במצב הזה. כמו כן, הופקו במיוחד ברחבי הארץ דפי פעילות חסידיים לניצול הזמן.

"דווקא בימים אלו, כאשר הבנות שוהות בחופשה מבית הספר", אומרים בהנהלת 'בת מלך', "ניתנת להם האפשרות להקדיש את שעותיהם הפנויות לתורה, ביתר שאת וביתר עוז ולהראות דוגמה חיה. ברוך השם אנו רואים היענות רחבה בקרב הבנות, כאשר אלפי בנות כבר משתתפות ונוטלות חלק פעיל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.