צביקה קעניג | יום כ"ו אדר ה׳תש״פ 22.03.2020

אגו"ח לאנ"ש: "לא להשאיר אף יהודי ללא כזית מצה שמורה"

יו"ר אגודת חסידי חב"ד בארה"ק הרב יוסף יצחק אהרונוב במכתב לאנ"ש: "יודעים אנו עד כמה חשוב ונוגע לרבי באופן "דזהיר טפי" חלוקת כזית מצה שמורה -מאכל הרפואה- לכל אחד ואחת מישראל שיאכלו בליל הסדר. ובשנה זו במיוחד, יש לפעול את העניין של מיכלא דמיהמנותא ומיכלא דאסוותא, באופן שלא יישאר בארה"ק בן או בת ישראל שלא יקיימו את מצוות מצה בליל הסדר, ולפחות בכזית מצה שמורה"
אגו
הרב אהרונוב. ארכיון COL

אל אנ"ש באה"ק ה' עליהם יחיו
שלום וברכה!

בעומדינו ערב התחדש עלינו חודש הגאולה - חודש ניסן המלומד בניסים, "ניסי ניסים נעשו לו", בימים אלה בהם כל העולם כולו על מנהיגיו עומד נבוך מול "מגיפת הקורונה",  ימים בהם העם במתח ובחששות, המלווים בבלבול רב והעדר ידיעה על העתיד לבוא עלינו, מה שמייצר מכפלת חרדה. תפקידנו כחסידי הרבי, לחזק בקרב הציבור את האמונה והביטחון בבורא עולם ומנהיגו, לעודד ולהרגיע, ולחזק קודם כל את עצמו, בני משפחתו מכריו וידידיו.

כחסידי חב"ד, חסידי הרבי בודאי מצופה מאיתנו להתבונן מה הרבי דורש מאיתנו בימים אלה, ערב חג הפסח ובודאי כאשר עם ישראל בפרט והעולם כולו בכלל מחפש ודורש רפואה, דברי הרבי והוראות הרבי מנהיג ישראל הם הרפואה המועילה לכל.

אנו אין לנו אלא דברי בן עמרם, דברי הרבי.
 יודעים אנו עד כמה חשוב ונוגע לרבי באופן "דזהיר טפי" חלוקת כזית מצה שמורה -מאכל הרפואה- לכל אחד ואחת מישראל שיאכלו בליל הסדר.
ובשנה זו במיוחד, יש לפעול את העניין של מיכלא דמיהמנותא ומיכלא דאסוותא, באופן שלא יישאר בארה"ק בן או בת ישראל שלא יקיימו את מצוות מצה בליל הסדר, ולפחות בכזית מצה שמורה!
מבצע כזה עוד לא היה ואכן מדובר במבצע ללא תקדים! להצליח ולהגיע לכל יהודי באה"ק, עם כזית מצה שמורה.
בעז"ה, בימים הקרובים נצא בפרסום לציבור הכללי ונקרא לכל אחד ואחת להזמין באמצעות מוקד ארצי מצה שמורה ארוזה בערכה, אותה יוכל לקבל באחד הסניפים - בתי חב"ד ברחבי כל הארץ.
אנו מאמינים שבעת הזו, לב ישראל ער ואנשים מחפשים להתעודד באמונה ולחזק את הרפואה, וכאשר כולנו נירתם לעניין בכל הרצינות והמסירות, נוכל וגם נגיע למיליוני יהודים כ"י ונזכה אותם בכזית מצה שמורה!

צוות השלוחים בצאגו"ח נוטל על עצמו בעז"ה את ניהול כל הלוגיסטיקה המורכבת של המבצע – משלב הפרסום, דרך תהליך ההרשמה והמיון, ועד להפצת 'השמורה מצה' לבתי חב"ד ברחבי הארץ.

צו השעה – מעשה בפועל!
אנו בטוחים שגם אתה חסיד חב"ד תהיה חלק מהחזון ומהשאיפה להגיע לכל יהודי, ותיטול חלק פעיל בהגברת המודעות, בפרסום מאסיבי בכל מקום שידך מגעת על המבצע וחשיבותו.

כך ניתן יד למילוי בקשתו-הוראתו הק' של הרבי ונגרום לו לנחת רוח עצום, וכמובן נחזק את רוח העם ואת בריאותו, באמצעות המצווה החשובה!

השנה זה קל! כל מה שצריך זה לשלוח למכיריכם את הפרסום שיצא בימים הקרובים אי"ה, ולהפציר בהם להירשם, לקבל עד אליהם את המצה השמורה, וכמובן לאכול אותה ולקיים את המצווה כרצונו של הרבי.

בברכה לבשורות טובות ומשמחות מתוך בריאות אמיתית ושלימה
ומסמך גאולה לגאולה בגאולה האמיתית והשלימה
ונזכה לאכול עוד השנה מן הזבחים ומן הפסחים בבית המקדש השלישי

הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב

להורדה: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.