שלמה מן | יום כ"ו אדר ה׳תש״פ 22.03.2020

מצב בידוד: כך ממנפים ב'בנות חב"ד' את הימים של ה'קורונה'

בנות חב"ד שע"י ארגון נוער חב"ד משיק מבצע ענק לאלפי הבנות ברחבי הארץ, השוהים בימים אלה בביתם בשל נגיף הקורונה | הבנות מעמיקות במכתב כללי של הרבי לי"א ניסן, בליווי הסברים מרבנים ומשפיעים, מתוך חוברת מרהיבה, מרתקת ואיכותית שהופקה במיוחד, משתתפים בשורת משימות ייעודיות, מסייעות ככל שניתן - ונכנסות למכירה סינית ענקית
מצב בידוד: כך ממנפים ב'בנות חב
מודעות המבצע (עיבוד: COL)

נגיף הקורונה שמשתולל בישראל וברחבי העולם הותיר, בין היתר, את אלפי בנות חב"ד בביתם כבר מאמצע חודש אדר. ארגון בנות חב"ד הפועל במסגרת ארגון נוער חב"ד יצאו עבורן במבצע מיוחד, נושא פרסים, לקראת חג הפסח.

"בתקופה שבה עוד ועוד אנשים נכנסים לבידוד", אומרים ב'בנות חב"ד', "ביקשנו מהבנות להתמקד בנושא היציאה לחירות אמיתית. חירות שלא תלויה בגורמים חיצוניים. נלמד על הגאולה הפרטית של כל אחת, שכפי שהרבי חזר שוב ושוב, הגאולה הפרטית של כל אחת מאיתנו היא זו שתביא לגאולה הכללית".

כל אחת מהבנות קיבלה חוברת לימוד מהודרת ומושקעת, בה יעמיקו בימים הקרובים, המבוססת על מכתבו הכללי של הרבי מר"ח ניסן תשמ"ג, בו עוסק הרבי בנושא היציאה לחירות. הן החירות האישית, והן החירות הכללית של עם ישראל כולו. לאורך החוברת מבוארים קטעים מהמכתב בידי רבנים ומשפיעים.

לצד זאת, בכל יום מופיעה בשולי המכתב כותרת "מבודדת מילים" ותחתיה נקודה למחשבה על מילה או שתיים מתוך המכתב. "את בבידוד?" מסבירים ב'בנות חב"ד', "גם המילים נכנסות לבידוד... דווקא זה הזמן לבדוק מה הכיוונים האישיים שלך? מה המילים במכתב שתפסו אותך? אפשר להעמיק במכתב בלי סוף, וכדי לתת עוד כיוונים למחשבה".

"המכתבים הכלליים מלאים בתוכן עמוק", נכתב לבנות בחוברת המבצע. "ניתן ללמוד אותם שוב ושוב ובכל פעם למצוא הארה חדשה. כדי להעמיק במכתב נלמד בכל יום חלק קצר ממנו, וכן קטע נוסף שמרחיב ומעמיק בנושא היומי.

"מצד שני, המכתבים הכללים קלים להבנה. מומלץ לקרוא את המכתב גם באופן רצוף, כדי לקבל תמונה כללית על הנאמר במכתב. כאן המקום להודות לכל הכותבים והכותבות שמשתתפים בחוברת זו, תהי משכורתם שלמה מעם הקב"ה".

המבצע, 'מצב חירות', מחולק לשני שלבים. השלב ראשון בין התאריכים כ"ג באדר עד ג' בניסן, והשלב שני מד' בניסן עד ליום הבהיר י"א ניסן. המבצע נערך בזוגות, כאשר כל שתי בנות צוברות יחד נקודות שיזכו אותן בהשתתפות במכירה הסינית שתתקיים בסיום המבצע.

המבצע עצמו מחולק לשלושה חלקים, כשבכל חלק יכולות המשתתפות לצבור נקודות. המשימות הן: לקבוע סדר יום חסידי, לפי המשימות שהוצעו עבורן, ולסייע לאחרים בימי הבידוד (ניקיונות לפסח, קייטנה לאחים/אחיינים, הדרכה מקוונת בבת מלך/בנות חב"ד, שיחת טלפון למי שצריך, מבצע אות בספר תורה, נש"ק, מבצע מצה ועוד). כל עזרה או משימה מזכה בנקודות נוספות.

מלבד זאת, בשלב הראשון יש אפשרות לצבור נקודות נוספות ע"י לימוד יומי בחברותא, ובשלב השני לצבור נקודות באמצעות צפייה בקטעי וידאו מיוחדים. כמו כן, במהלך המבצע יתפרסמו אפשרויות מיוחדות לצבירת נקודות.

"תפילתנו", חותמים ב'בנות חב"ד', "שנזכה כבר לקראת י"א ניסן וחג הפסח הקרוב להתראות עם רבינו, לסיים עם כל 'המצב' הזה – לאכול 'מן הזבחים ומן הפסחים'".

להורדת חוברת המבצע - לחצו כאן

להורדת קטלוג הפרסים - לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.