מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשס״ה 23.06.2005

החגיגה הכפולה - מאותיות למקרא

בחיידר אידיש חב"ד ליובאוויטש בביתר עילית התקיימה מסיבה מרגשת שבה שולבו שני ארועים: סיום לימוד האותיות של ילדי הגנים וחגיגת החומש לילדי כיתה א' בקמפוס חב"ד המפואר שלבש חג לרגל האירוע ועוצב בעיצוב מרהיב ואור יקרות, התכנסו תלמידי החיידר והוריהם הנרגשים. האירוע נפתח בתפילת מנחה ומיד בסיומה פצחה מקהלת הילדים – תלמידי החיידר בשיר "עוצו עצה ותופר".המנהל ר' מנחם מענדל הכהן דיווח להורים על הישגי התלמידים בשנת הלימודים הנוכחית ועל התקדמות החיידר במישור הגשמי והרוחני תודות לשיתוף הפעולה המלא של ההורים. אחריו, נשא דברים המנהל החינוכי ר' אברהם דיקמן. כעת הוזמנו אל הבמה ילדי הגנים שהופיעו בהופעה מרהיבה של שיר האותיות לקול תשואותיהם של ההורים יחד עם המלמדים המסורים ר' רפאל שחר, ור' דוד שלומוביץ והעניקו לכל תלמיד שי אישי – משחק ללימוד ושינון האותיות.
החגיגה הכפולה - מאותיות למקרא
כנציג ההורים נשא דברים ר' אריה שצקי שהודה למנהלים, למורים, ולמחנכים אשר משקיעים את כל כוחם בחינוך התלמידים על טהרת הקודש.

אחד מרגעי השיא של המעמד היה ללא ספק המחזה "מגולה לגאולה" ע"ג מסך ענק בו נראים ילדי כיתה א' מחופשים לעבדים העבריים במצרים בעת עבודת הפרך, שליחות משה ואהרון לפרעה, 10 המכות ויציאת מצרים עד לקבלת התורה בהר סיני, או אז עולים ילדי כיתה א' שעד עתה נצפו ע"ג המסך ומקהלת הילדים מלווה אותם בשירת "ובאו כולם בברית יחד נעשה ונשמע אמרו כאחד" ועשן מרהיב משולב בתאורת אש מדהימה מיתמרים ברקע.

כעת הגיע זמנה של סעודת החומש. אל הבמה עולה מחנך הכיתה ר' רפאל שמעונוביץ שקרא עם הילדים את שלושת הפסוקים הראשונים של ספר 'ויקרא', ולקראת סיום, הוזמן המרא דאתרא הרב אשר לעמיל הכהן לחלק את החומשים לחתני התורה.

בסיום האירוע המרגש והמרהיב עלו אל הבמה בספונטניות ההורים לרקוד עם בניהם – חתני התורה בליווי מקהלת החיידר ריקוד ממושך שחתם שעתיים של נחת והצלחה חינוכית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.