צבי סופר | יום כ"ג אדר ה׳תש״פ 19.03.2020

"השליחות החינוכית לא רק לא הוקפאה אלא אפילו התעצמה"

במכתב מעודד מיוחד של הנהלת 'רשת אהלי יוסף יצחק' לשלוחי ושלוחות הרבי בשדה החינוך, קוראים לאלפי המחנכים והמחנכות ומחזקים את ידיהם להעלות בקודש, למרות המצב • "בוודאי תנצלו הזדמנות זו לחיזוק ה'וניפלנו' ותפעלו באופן של "מעלין בקודש" בכל התחומים בהם פעלתם עד עכשיו ביתר שאת"
מכתב העידוד של ה'רשת', על רקע פעילות בכפר חב"ד עם תלמידים (צילום: אהרל'ה קרומבי, ארכיון COL)

במכתב מעודד ומיוחד לשלוחי ושלוחות הרבי בשדה החינוך - אלפי המחנכים והמחנכות, מחזקת הנהלת 'רשת אהלי יוסף יצחק' את ידיהם להעלות בקודש, למרות המצב הקשה השורר.

"אל שלוחי ושלוחות הרבי בשדה החינוך, מנהלים-ות, מורים-ות, גננות וצוותי חינוך נוספים", נפתח המכתב.

"בעקבות המצב המורכב איתו אנו מתמודדים בתקופה האחרונה ברחבי ארץ הקודש, נאלצנו בסוף שבוע שעבר לסגור את מוסדות החינוך ולהשאיר את התלמידים-ות בביתם. 

"במצב זה בו התלמידים-ות נמצאים בבית, ברור היה לכולם שהשליחות החינוכית לא הוקפאה, אלא רק התעצמה וזאת עקב האתגר הכרוך בחינוך ולימוד התלמידים-ות כששוהים בביתם, ללא מסגרת מסודרת והכוונה חינוכית ופדגוגית צמודה.

"כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו - בעל הבית של הרשת - ולכך מתוך מחויבות מוחלטת למשלח המשכתם יחד כל השלוחים והשלוחות ללא יוצא מן הכלל, בפעולות החינוכיות והלימודיות ואף התאמצתם ייתר על המידה וכל זה אך ורק מתוך מחויבות למשלח ולביצוע השליחות בצורה הטובה ביותר. 

"ובנוסף לחשיבות הקיימת בלימוד תורה וקיום מצוות מידי יום ובהכנת התלמידים-ות כראוי לחג הפסח הקרב ובא, פעילותכם הברוכה הושפעה ללא ספק גם מתחושת האחריות הגדולה להתחזק בשליחות בכלל ובשליחות בחינוך ילדי ישראל בפרט, במצב הקשה בו נמצא עם ישראל בעולם כולו, בהתאם להוראות הרבי באירועים דומים במהלך השנים. 

"לאור כל הנ"ל, ברור ומובן שאף הודעה כזו או אחרת של גורמים חיצוניים לגבי התנהלות מערכת החינוך הממלכתית בישראל, לא תשפיע חלילה בכהוא זה על שליחותכם המסורה ומחויבותכם המוחלטת למשלח ואדרבה, בוודאי תנצלו הזדמנות זו לחיזוק ה'וניפלנו' בעיני הורי התלמידים וכל הגורמים הקשורים לבית הספר ותפעלו באופן של "מעלין בקודש" בכל התחומים בהם פעלתם עד עכשיו, ככל שהם תואמים את מטרות השליחות החינוכית כפי שהוגדרו ע"י כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו".

המכתב נכחתם, כי "בהזדמנות זו ברצוננו להעריך את שליחותכם החשובה מאין כמוה ומחויבותכם המוחלטת למשלח ולאחל שתראו ברכה בעמלכם בעניינים הפרטיים ובעניינים הכללים, כפי שהתבטא הרבי במכתבים לעוסקים במוסדות הקדושים של "רשת אהלי יוסף יצחק" ונזכה כולנו יחד עם כל עם ישראל והעולם כולו, להיגאל מגלות נוראה זו לגאולה האמיתית והשלימה, בזכות "הבל פיהם של תינוקות של בית רבן" עליו אתם אמונים ומופקדים במסגרת שליחותכם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.