שלמה מן | יום כ"ב אדר ה׳תש״פ 18.03.2020

אלי ביר, נשיא 'איחוד הצלה', אושפז עם דלקת ריאות חריפה

אלי ביר, נשיא ומייסד ארגון 'איחוד הצלה',  מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית חולים במיאמי שבפלורידה, עם דלקת ריאות חריפה: "מודע לזה שככל הנראה נדבקתי בקורונה" • "הרב איתו נפגשתי אובחן כחולה. שלשום בלילה התעוררתי ב-2 בלילה עם קוצר נשימה חריף" 
אלי ביר, נשיא 'איחוד הצלה', אושפז עם דלקת ריאות חריפה
אלי ביר. צילום: דוברות איחוד הצלה

אלי ביר, נשיא ומייסד 'איחוד הצלה', מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית חולים במיאמי שבפלורידה - ככל הנראה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, כאשר נפגש עם השליח בבל ארבור, הרב שלום בער ליפסקר.

במכתב ששיגר למתנדבי הארגון, כתב ביר:  "לפני כשבוע, בעיצומו של מסע למען הארגון במיאמי פלורידה, הגעתי לבית הכנסת לשמוע מגילת אסתר. לאחר התפילה אמרתי שלום לרב המקסים שאני מיודד איתו שנים רבות והמשכתי בדרכי.

שלושה ימים לאחר מכן התחלתי להרגיש שיש לי חום - מיד הלכתי לבידוד עצמי. באותו יום דווח לי שהרב איתו נפגשתי אובחן כחולה במחלת הקורונה.

שלשום בלילה התעוררתי ב-2 בלילה עם קוצר נשימה חריף ולאחר התייעצות עם רופא בכיר הוא שלח אותי מיד לבית החולים של האוניברסיטה של מיאמי.

לאחר בדיקות מקיפות וצילום חזה גילו שיש לי דלקת ריאות חריפה. עקב המצב עלה גם חשד לקורונה ובמיידית אישפזו אותי במחלקה לטיפול נמרץ.

אני מקבל טיפול מסור ביותר באחד מבתי החולים הטובים בארה"ב וממתין לתוצאות הרשמיות, אבל לצערי אני מודע לזה שככל הנראה נדבקתי בקורונה.

כרגע אני עדיין עם חום שיורד עם תרופות, עדיין עם קוצר נשימה אבל ברוך ה' המדדים טובים. אני חזק, כי אני יודע שיש לי משפחה מדהימה שאוהבת אותי".

הוא הוסיף: "לידיעת כל החברים, אני מבקש סליחה אם לא אענה לטלפונים או הודעות, אבל יותר מאוחר כשאבריא אקרא אותם. אני קורא בקריאה אישית לכל 6000 המתנדבים היקרים שלנו בישראל, העובדים ובעלי התפקידים אנא, שמרו על עצמכם ושמרו על ההוראות המיוחדות שקיבלתם מהארגון לגבי ההתנהגות בימים טרופים אלו".

את מכתבו ביר עם שם אמו: אליעזר יהודה בן חיה.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
רפואה שלימה
כ"ג אדר ה׳תש״פ
ב"ה

רפואה שלימה לאיש היקר (האבא שלנו בהצלת חיים) שבזכותו כל רפואת החירום בארץ שינתה את פניה.
בעזרת השם בזכות כל ההצלות חיים שנזקפות לזכותו בעזרת 6,000 המתנדבים שהקים (ואני בתוכם) הקב"ה ישלח לו רפואה שלימה תיכף ומיד!!! בתוך שאר חולי עמו ישראל.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.