מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשס״ה 23.06.2005

הגאון הגדול רבי אפרים-פישל רבינוביץ זצ"ל

היום התקבלה הבשורה המרה על הסתלקותו של הגאון הגדול רבי אפרים-פישל רבינוביץ זצ"ל, ראש-ישיבת בויאן וחבר מועצת גדולי התורה. הרב רבינוביץ היה ידיד אמת לרבי. לכל אירוע חב"די, אליו הוזמן להשתתף, היה מגיע בשמחה. בהתוועדויות, בסיומי הרמב"ם, בעצרות וכינוסים שונים של חב"ד, היה משתתף הרב רבינוביץ.בשיחה עם COL מספר הרב נפתלי רוט, מנהל 'מרכז חינוכי חסידותי' בירושלים שעל-יד ארגון 'צעירי-אגודת-חב"ד', על הרב רבינוביץ: "כששמעתי על פטירתו של הרב רבינוביץ הייתי בהלם מוחלט. היה לי עם הרב רבינוביץ קשר חם מאוד. לפני כל אירוע שהייתי רוצה שהוא יכבד אותו בנוכחותו, הייתי מגיע אליו הביתה והוא מצידו היה מקבל אותנו בסבר פנים יפות ומקרין פנים בצורה האופיינית לו. כמעט ואיני זוכר פעמים שהוא היה מסרב לבוא. תמיד היה מגיע".   המשך ב'כתבה מלאה'
הגאון הגדול רבי אפרים-פישל רבינוביץ זצ
הרב אפרים-פישל רבינוביץ * צילום: באדיבות 'משפחה'
היום התקבלה הבשורה המרה על הסתלקותו של הגאון הגדול רבי אפרים-פישל רבינוביץ זצ"ל, ראש-ישיבת בויאן וחבר מועצת גדולי התורה. הרב רבינוביץ היה ידיד אמת לרבי. לכל אירוע חב"די, אליו הוזמן להשתתף, היה מגיע בשמחה. בהתוועדויות, בסיומי הרמב"ם, בעצרות וכינוסים שונים של חב"ד, היה משתתף הרב רבינוביץ.

בשיחה עם COL מספר הרב נפתלי רוט, מנהל 'מרכז חינוכי חסידותי' בירושלים שעל-יד ארגון 'צעירי-אגודת-חב"ד', על הרב רבינוביץ: "כששמעתי על פטירתו של הרב רבינוביץ הייתי בהלם מוחלט. היה לי עם הרב רבינוביץ קשר חם מאוד. לפני כל אירוע שהייתי רוצה שהוא יכבד אותו בנוכחותו, הייתי מגיע אליו הביתה והוא מצידו היה מקבל אותנו בסבר פנים יפות ומקרין פנים בצורה האופיינית לו. כמעט ואיני זוכר פעמים שהוא היה מסרב לבוא. תמיד היה מגיע".

"בכל אירוע, היה מדבר הרב רבינוביץ על פעילותם של חסידי חב"ד בארבע-כנפות תבל. היה פעם אחת שהוא ביטל את השתתפותו בשמחה משפחתית לטובת אירוע של חב"ד. אני זוכר שבאחד הפעמים שהצענו לו מונית על חשבוננו הוא סירב בכל תוקף. נקווה שימליץ טוב בעדינו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.