שלמה מן | יום כ' אדר ה׳תש״פ 16.03.2020

בי"ד רבני חב"ד במכתב מפורט: כך תערכו חתונות בימים אלו

בעקבות הנחיות משרד הבריאות החדשות, האוסרות על קיום אירועים מעל 10 איש, בי"ד רבני חב"ד בארץ הקודש במכתב מיוחד שנחשף כאן באתר COL לראשונה: כך יערכו בימים אלו חתונות | "יש לערוך את כל החתונות במועד שנקבע להן מראש ולא לדחותן", כותבים הרבנים, ומוסיפים: "בעת שישתפר המצב הכללי, ויתאפשר לחגוג ברוב עם, יציינו את שמחת החתונה בסעודת מרעים"
בי
מכתב בית הדין על רקע חתונה

בי"ד רבני חב"ד באה"ק מפרסם הערב מכתב מיוחד לאנ"ש, על רקע הנחיות משרד הבריאות החדשות האוסרות על קיום אירועים בני למעלה מעשרה משתתפים.

"במענה לשאלת רבים בנוגע לעריכת חתונות בימים הקרובים, לאור המצב הבריאותי וההנחיות החדשות", פותחים הרבנים. "דעתנו אשר יש לערוך את כל החתונות במועד שנקבע להן מראש ולא לדחותן, אלא שכפשוט יש לשמור על כל ההנחיות של משרד הבריאות ולקיימן עם מנין הדרוש.

"בעזרת השם", מוסיפים הרבנים, "בעת שישתפר המצב הכללי, ויתאפשר לחגוג ברוב עם - יציינו את שמחת החתונה בסעודת מרעים בהשתתפות בני המשפחה, החברים והידידים, וישמחו את החתן והכלה.

את מכתבם חותמים הרבנים: "ואנו תפילה שהן א-ל כביר לא ימאס בתפילות הרבים, ונזכה לרפואה שלימה וקרובה בארץ הקודש ובכל העולם כולו, והעיקר שנזכה לגאולה האמיתית והשלימה בביאת משיח צדקנו בקרוב ממש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.