צבי סופר | יום כ' אדר ה׳תש״פ 16.03.2020

הישיבה שנכנסה כולה להסגר - מובילה מהפך בלימוד מרחוק

עקב המצב שנכפה על ישיבת חב"ד באלעד, לאחר שאחד התלמידים נדבק ב'קורונה', ומאוחר יותר סגירת הישיבות בכל רחבי הארץ, התחילה ההנהלה במיזם של "תמים ללא הפסקה" •  במסגרת המיזם התלמידים לומדים בכיתה דרך מרחב למידה קולי -  בשידור חי, נגלה חסידות עם מגידי השיעורים והמשפיעים • תלמידי השלוחים ואורחים נוספים מתוועדים עם התלמידים בשידור חי • 'סדר שיחות' מיוחד בהשתתפות כל תלמידי התמימים, ועוד תוכניות
הישיבה שנכנסה כולה להסגר - מובילה מהפך בלימוד מרחוק
על רקע בחורים בישיבה, המודעה שהוציאו בהנהלת הישיבה (צילום: יוסי קורנט)


עקב המצב שנכפה על מוסדות התורה בעולם ובארץ הקודש, שבו יצאו תלמידי התמימים לביתם עד לאחר חג הפסח, הוצרכו הישיבות לתת מענה למצב הלא שגרתי, על ידי חלוקת הספקים לימודיים והנחיות לבין הזמנים הארוך - טרם צאתם הביתה, או שליחת הוראות דרך המייל או בשיחות טלפון וכד'.

ישיבת חב"ד באלעד יצאה במיזם מיוחד בשם "תמים ללא הפסקה" (באדיבות רשת אהלי יוסף יצחק) שבמסגרתו מחוברים התמימים לקו טלפון משותף, ומשתתפים באופן פעיל מדי יום בסדרים ובשיעורים - כמו בישיבה. כמו כן לומדים התלמידים בחברותות ומתקדמים בחומר הנלמד בעיון בגירסא ובחסידות ועוד.

בנוסף, מתקשרים מדי יום הרמי"ם המשפיעים והמשגיחים לתמימים, לדרוש בשלומם, ולומדים ביחד - באופן פרטני, ודואגים לסידור חברותות ולכל בעיה שיכולה להיווצר כתוצאה מהשהייה בבית. הישיבה נמצאת כרגע בשלבי הכנה אחרונים לאפשר 'סדר שיחות' משותף לכל תלמידי הישיבה ביחד.

בהנהלת הישיבה מספרים ל-COL על הדים נרחבים לפרויקט מצד ההורים. "צוות הישיבה הישיבה מקבל כל העת משובים מהורים, שהתלמידים יושבים בבית ולומדים ממש כמו בישיבה, פשוט ימות המשיח", אומרים שם.
 

 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
וואו
כ"א אדר ה׳תש״פ
מיזם ענק, מהם יראו וכן יעשו.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.