שלמה מן | יום כ' אדר ה׳תש״פ 16.03.2020

חתונה תחת קורונה. מצטערים? "ממש לא. היתה שמחה גדולה"

אמש התקיימה חתונתם של הת' מנחם מענדל מושיאשוילי מאשדוד, עב"ג הכלה שרה רבקה לויאשוילי מירושלים. החתונה שהיתה אמורה להיערך בפר חב"ד, נדדה בשל מגיפת הקורונה למתחם בית כנסת בירושלים. בחתונה נכחו בני המשפחה המצומצמת וחברים קרובים בלבד שבאו לשמח את החתן והכלה בכל כוחם. בראיון ל-COL מספרת אם הכלה על הרגשות והחששות לצד השמחה הגדולה בחתונה 'מוזרה' שכזו 
חתונה תחת קורונה. מצטערים?
הרב רפאל ציקושווילי עורך את החופה, אמש בירושלים

אמש (ראשון) התקיימה חתונתם של הת' מנחם מענדל מושיאשוילי מאשדוד, עב"ג הכלה שרה רבקה לויאשוילי מירושלים. החתונה שהיתה אמורה להיערך באולם השמחות שבבעלות משפחת ריבקין בקמפוס בית רבקה בכפר חב"ד, נדד בשל אילוץ מגיפת הקורונה למתחם בית כנסת 'אוהל גבריאל ואברהם' בירושלים.

במקום 400 מוזמנים נכחו בחתונה בני המשפחה המצומצמת וחברים קרובים בודדים שבאו לשמח את החתן והכלה בכל כוחם. 

בשיחה עם COL מגוללת אם הכלה, הגב' אביגיל לויאשוילי, את התחושות והרגשות בחתונה מיוחדת שכזו.

"קודם כל זכינו לחתן ילד ראשון וזה כבר מרגש בלי קשר לקורונה" מציינת האמא. "ככל שעבר הזמן עם התפרצות המגפה בארץ, הבנו את גודל השעה, אבל לא חשבנו שהמצב יהיה עד כדי כך קשה שיצריך סגירה של אולמות האירועים בארץ.

"בשבוע שעבר האחים ריבקין ובראשם ר' בנימין שיהיה בריא, שאני חייבת להודות להם מקרב לב על פועלם ועל ההירתמות שלהם למעננו בשעות הכי קשות שלנו, בתנאי לחץ ובלבול קשים, כשהם משרים עלינו ביטחון מהרגע הראשון".

את יכולה לפרט?

"בשבוע שעבר כשראש הממשלה יצא בהנחיה שלא יתכנסו יותר ממאה אנשים, הם יצרו איתנו קשר והסבירו לנו שמכיוון שהאולם מחולק לשני צדדים, אפשר בעזרת הנשים לאכלס מאה נשים ובמקביל בעזרת הגברים מספר דומה. הם הנחו אותנו כיצד לנתב בין המוזמנים, מספר המנות, סבב אורחים ראשון לפי קרבת דם ומשפחה וכו'".

"רק לאחר מכן, במוצאי שבת נחתה עלינו הפצצה של "עד עשרה איש". האמת היא, אפילו שאני עכשיו לאחר החתונה כבר ב"ה שהיתה שמחה מאוד, אני יכולה לומר לך שהיתה לנו סייעתא דשמיא גדולה בכל ארגון החתונה במיקום החדש מעכשיו לעכשיו, באוכל של קייטרינג רבקין שהגיע אלינו עם ר' יוסי כהן מחברת 'דרלינג' שנתן לנו שירות מדהים ודאג אף הוא להרגיע אותנו ולנצח על כל המלאכה.

ומה עם ההגבלות?

"השתדלנו מאוד לשמור על ההוראות. מידי פעם אפילו הגיעה ניידת משטרה למקום שעשתה סיור ואישרה לנו להמשיך את החתונה. היינו מוקפים בבני המשפחה הקרובים ביותר ומספר מצומצם מאוד של ידידים וחברים קרובים והשמחה הרקיעה שחקים. באמת. לא אגיד לך שלפני כן לא היו חששות איך ומה, אבל ברוך ה', בהתחשב בנסיבות, המצב הכפוי הזה לא העיב על השמחה הגדולה".

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
מזל טוב!
כ' אדר ה׳תש״פ
2.
מזל טוב
כ"ב אדר ה׳תש״פ
מזל טוב מזל טוב שיהיה בנין עדי עד באמת מרגש
3.
שיהיה רק בשמחות
כ"ב אדר ה׳תש״פ
4.
מזל טוב
כ"ד אדר ה׳תש״פ
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.