מנדי ברגר | יום י"ט אדר ה׳תש״פ 15.03.2020

השליח הרב ליפסקר נדבק ב'קורונה': בית הכנסת נסגר זמנית

אמש הודיע השליח הראשי בבל הרבור שבפלורידה הרב שלום בער ליפסקר לחברי קהילתו, כי הוא אובחן כנשא הנגיף קורונה בשבת • בית הכנסת המרכזי והגדול נסגר עד להודעה חדשה • הרב ליפסקר בהודעה לחברי הקהילה: "אם היית בקשר פיזי איתי במהלך שבעת הימים האחרונים, אנא הישאר בבית וצור קשר עם אנשי הרפואה שלך"
השליח הרב ליפסקר נדבק ב'קורונה': בית הכנסת נסגר זמנית
הרב ליפסקר על רקע בית הכנסת ; ארכיון COL

קהילה בבידוד: אמש (מוצ"ש) הודיע השליח הראשי בבל הרבור שבפלורידה הרב שלום בער ליפסקר לחברי קהילתו, כי הוא אובחן כנשא הנגיף קורונה בשבת. 

וכך הוא כתב בהודעה ששיגר: "קהילה יקרה. אני מצטער מאוד לחלוק אתכם שאובחנתי לאחר השבת כנשא של הוירוס הקורונה. התסמין היחיד שלי כרגע הוא חום. התבודדתי בביתי בארבעת הימים האחרונים. הרופאים אופטימיים ביותר וטוענים שזה יעבור".

הרב ליפסקר מוסיף: "גורמים ממשלתיים יספקו מידע לקהילה שלנו בקרוב. אנא צייתו להוראות החשובות שלהם. לעת עתה, אם היית בקשר פיזי איתי במהלך שבעת הימים האחרונים, אנא הישאר בבית וצור קשר עם אנשי הרפואה שלך כדי ליידע אותם כי ייתכן שנחשפת לנגיף COVID-19. אם יש לך אחד מהתסמינים שנקבעו על ידי ה- CDC, כגון שיעול, עיטוש או חום, עליך לפנות גם לאיש המקצוע הרפואי שלך. אני אשאר בבידוד עד שאהיה בטוח שאני בריא לגמרי".

בהודעה כותב השליח: "כדי להבטיח את שלומם של מתפללי בית הכנסת, המבקרים והצוות, דאגנו לחטא את הבניין כולו הלילה. האמצעים שננקטים הם חיטוי משטחים מחיידקים ווירוסים וסניטציה של מערכות מיזוג האוויר כניסיון לחסל מזהמים מוטסים באמצעות חומר חיטוי רפואי EPA שנרשם כ- "Virustat".

עוד הוסיף וכתב: "לאחר התייעצות עם אוניברסיטת מיאמי, הרשויות הממלכתיות והפדרליות והצוות הרפואי של בית הכנסת - כל האירועים, המניינים והשיעורים יושעו עד להודעה חדשה".

הרב ליפסקר מסיים ומאחל לבני הקהילה: "אני מקווה ומתפלל שכולכם בריאים ולא תידבקו, אך זהו וירוס מדבק מאוד. הקב"ה צריך להמשיך להשגיח עלינו ולברך אותכם ואת משפחתכם ולשמור עלינו היטב ובטוח".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.