שלמה מן | יום י"ז אדר ה׳תש״פ 13.03.2020

'הרשת' מציגה: כך רבבות ילדי בתיה"ס ימשיכו ללמוד מהבית

הנהלת 'רשת אהלי יוסף יצחק' קיימה היערכות מיוחדת של מנהלי מוסדות חינוך חב"ד לקראת המעבר ל'נוהל חירום' וגיבשה מספר פרויקטים שילוו את התלמידים  • מערכת החינוך תפעל בדרכים חדשניות ויצירתיות על מנת לנצל את זמני השהות של התלמידים בבתים ולהקדיש את הזמנים ללימוד - כל זאת ללא חשיפה של התלמידים-ות לסכנות רשת האינטרנט
'הרשת' מציגה: כך רבבות ילדי בתיה
אילוסטרציה. ארכיון

המלמה בהתפשטות נגיף הקורונה: הערב (חמישי) הכריז ראש הממשלה על השבתת הלימודים בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים, החל ממחר – ועד להודעה חדשה. 

 הנחייה זו כוללת את כל בתי הספר ותלמודי תורה חב"ד ברחבי הארץ, בהם מתחנכים עשרות אלפי תלמידים-ות. 

 צוותי אגפי הפעילות ברשת חינוך חב"ד - אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש באה"ק, נערכו רבות בתקופה האחרונה למצב זה - בו תצא הוראה ממשרד החינוך להשבתה זמנית של המוסדות.

"במסגרת ההיערכות קיימנו אסיפות וירטואליות ודיונים פנימיים עם מנהלי המוסדות", מספר מנכ"ל הרשת, הרב אליהו קריצ'בסקי, במכתב ששיגר להורי התלמידים.  "בהם גיבשנו שני תחומים מרכזיים להם אנו נדרש לספק מענה במצב כזה:

א. חשיבה מעשית לפיתוח כלים יישומיים שיסייעו לכם ההורים בתקופה זו בניהול סדר היום של ילדיכם כראוי. ב. יצירת מענים חינוכיים ולימודיים לרבבות תלמידינו היקרים -  וכל זאת תוך שמירה על צביון החינוך החבד"י מבלי לחשוף התלמידים לעולמות תוכן ופלטפורמות בעייתיות". 

המנכ"ל מציין, כי "על אף הזמן הקצר שעמד לרשותם, הצליחו בסייעתא דשמיא צוותי אגפי הפעילות לפתח  מסלולי פעילות, שיספקו מענה ראוי לתקופה זו, כדלהלן:

מבצע 'מאירים את הבית - בכל מצב':  הכנו מבצע מיוחד שילווה את התלמידים בתקופה זו. המבצע יעודד התלמידים להנהגה ראויה וניהול סדר יום חסידי מיטבי. פרטי המבצע ישלחו אליכם ע"י צוותי מוסדות החינוך. 

אתר 'מעלין בקודש' - אתר חומרי הפעילות והלמידה של צוותי הרשת, שנפתח הערב לשימוש כלל ההורים, בו צוותי החינוך מעלים עוד ועוד חומרי למידה ופעילות עבורכם. את החומרים ניתן להוריד למחשב ולהשתמש ללא צורך בחיבור ישיר וחשיפת התלמידים לרשת האינטרנט בעת הפעילות. .

מערך 'למידה מרחוק' - פתחנו מוקד מיוחד לניהול מרכזיות טלפוניות של חדרי ועידות, שיעורים, שאלות וכו', אותם יפעילו מוסדות החינוך עבורכם בהתאם למינון ולתכנים עליהם יוחלט בכל מוסד. את פרטי המרכזיה שלכם תוכלו לקבל מאנשי הקשר במוסד החינוך של ילדיכם. ובהתאם להוראות כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, במצבים דומים, אנו בטוחים שזכות לימוד התורה וקיום המצוות של התלמידים היקרים 'תינוקות של בית רבן', תעמוד לנו ולכל עם ישראל, לסיום המגיפה וביאת משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה אמן". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.