שלמה מן | יום ט"ו אדר ה׳תש״פ 11.03.2020

'קורונה', אבל בהחלט לא רק: צפו בשערי השבועון 'כפר חב"ד'

הסיפורים הבלעדיים, הראיונות, החשיפות, המדורים האהובים. כמידי שבוע, COL מגיש את שערי חבילת השבועון 'כפר חב"ד' - העיתון הרשמי והנפוץ של חב"ד, שזכה לקבל את ברכות הרבי • והשבוע: ויהי בימי הקורונה - סיקור מקיף בחדשות ובמגזין ממבצע פורים ברחבי הארץ, במהלכם פקדו אנ"ש ותלמידי התמימים אלפי מבודדים • עוד בגיליון: גילויים מיוחדים במלאות 20 לפטירת המשפיע ר' משה וובר ובמלאת 80 שנה להגעת הרבי הקודם לארה"ב • וגם: ראיון על שמחה ואושר עם הרב מנחם קוצר ופרופיל מיוחד לדמותו של הרב הרשקוביץ ז"ל שהלך לעולמו לפני כשבועיים • וזה לא הכל
'קורונה', אבל בהחלט לא רק: צפו בשערי השבועון 'כפר חב
חבילת כפר חב"ד לפרשת כי תשא

כמידי חמישי, מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שערי חבילת השבועון 'כפר חב"ד' - העיתון הרשמי והנפוץ של חסידי חב"ד, שזכה לקבל את ברכות הרבי.

והשבוע בעיתון. ויהי בימי הקורונה - סיקור מקיף בשער המגזין ובמוסף החדשות ממבצע פורים ברחבי הארץ, במהלכם פקדו אנ"ש ותלמידי התמימים אלפי מבודדים.

עוד במגזין: גילויים נפלאים במלאת 20 שנה לפטירתו של המשפיע ר' משה וובר, תגלית מפעימה במלאת 80 שנה להגעת הרבי הקודם לארה"ב, מסע מיוחד בשבילי העבודה של ליובאוויטש, ראיון על שמחה ואושר עם הרב מנחם קוצר ופרופיל מיוחד לדמותו של הרב הרשקוביץ ז"ל שהלך לעולמו לפני כשבועיים.

במוסף החדשות: כל הדיווחים על נגיף הקורונה שמשגע את המדינה, וראיון מיוחד עם הרופא החב"די במשרד הבריאות שמדבר על כל מה שצריכים לדעת.

צפו בשערים

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.