שלמה מן | יום י"ד אדר ה׳תש״פ 10.03.2020

החולה החב"די בקורונה הדביק את משפחתו. היישוב - בבידוד

המצב מחריף. אשתו וילדיו של חולה הקורונה מספר 29, חסיד חב"ד מהישוב עינב, נדבקו גם הם בוירוס. המשפחה כעת מטופלת בתנאי בידוד בתל השומר | 100 מתושבי הישוב נכנסו הבוקר לבידוד, כאשר הצפי הוא שמספר המבודדים יגדל | כמו כן, טרם נודע מקור ההדבקה, ובמשרד הבריאות בודקים מי מתושבי הישוב שהה בחו"ל בשבועות האחרונים
החולה החב
צילום: דוברות מד"א

‏עובד מגן דוד אדום, חסיד חב"ד בשנות ה-40 לחייו מהישוב עינב, שנדבק אמש, כזכור, בקורונה - הדביק 3 מבני משפחתו, את רעייתו ושניים מילדיו. רק בת אחת שלו לא נדבקה.

בני המשפחה הועברו לטיפול בתנאי בידוד בבית הרפואה בתל השומר.

בעקבות כך, יותר מ-100 מתושבי היישוב עינב הוכנסו הבוקר לבידוד, ועל פי התייעצות עם רב הישוב - אירועי פורים המקומיים בוטלו. הצפי הוא כי מספר המבודדים בישוב יעלה בעקבות המקרה.

נכון לעתה, טרם זוהה מקור ההדבקה. במשרד הבריאות בודקים מי מהישוב שהה בחו"ל בשבועות האחרונים.

 

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן כינס במהלך הלילה ישיבת חירום. "אנחנו מצויים במצב מורכב ועדין וימים קשים עוד לפנינו", אמר ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן. "אנחנו פועלים יד ביד לצד משרד הבריאות והנהגת הישוב - בכדי לפעול מצד אחד למען בריאות הקהילה ומהצד השני תוך התחשבות במרקם החיים של הבריאים וסיוע למבודדים".

יו"ר הישוב חיים וויס אמר: "היישוב ענב מתמודד מאז יום ראשון בערב עם אירוע חירום משמעותי מאוד, כאשר מספר בני משפחה מקהילתנו אובחנו כנשאים של נגיף הקורונה. 

"עם קבלת האבחון נפתח חמ״ל חירום הכולל צוותים מקצועיים של היישוב יחד עם מועצה אזורית שומרון.  היישוב ענב ידוע בחוסנו הקהילתי וביכולתו להתמודד עם אירועים מורכבים. אנו מאמינים שגם באירוע זה נדע להתמודד באופן מיטבי.

"אנו עושים ככל שביכולתנו לתת את המענה הטוב ביותר עבור התושבים תוך הקפדה על כלל ההנחיות של גורמי המקצוע. פורים שמח ובשורות טובות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.