שלמה מן | יום י"ד אדר ה׳תש״פ 10.03.2020

מבודדי הקורונה לא באמת לבד: החב"דניקים הגיעו עד אליהם

השנה, עבודה כפולה ב'מבצע פורים'. אל עשרות אלפי הישראלים השוהים בימים אלה בבידוד בביתם - הגיעו הלילה פעילי חב"ד אנ"ש ותלמידי התמימים, קראו את מגילת אסתר והביאו את שמחת החג • התמונות שלא יישכחו מפורים תש"פ: הקורא מחוץ לבית. בחצר, על גרם המדירגות. היהודי היוצא ידי חובה בחדרו, במרחק מטרים אחדים. "ואתם תלוקטו לאחד אחד"
מבודדי הקורונה לא באמת לבד: החב
תמים קורא מגילה ליהודי בבידוד בקומה השנייה (באדיבות המצלם)

אלפי המבודדים ברחבי הארץ, בשל חשש מנגיף הקורונה, לא נשארו לבד במהלך חג הפורים. במבצע חסר תקדים של צעירי חב"ד, זיכו חסידי חב"ד את המבודדים, וקראו להם את המגילה ואף העניקו להם משלוח מנות. 

קריאת המגילה והענקת המשלוח נערכה בתיאום מלא עם משרד הבריאות שנתן הנחיות קפדניות. כך, למשל, שמרו החסידים על מרחק של שתי מטר מהמבודדים במהלך הקריאה. 

איך אותרו המבודדים? בתחילת השבוע השיק צעירי חב"ד קו חם למבודדים והציע להם את השירות. בעקבות מבול הפניות, הוצא צו 8 לכלל חסידי חב"ד ותלמידי הישיבות, שהסתערו על הכתובות ולא השאירו אף מבודד מאחור. 

התגובות היו מרגשות ביותר. מבודדים, גברים ונשים, שחשו בצער גדול מהמצב שנכפה עליהם, לא מצאו את המילים להודות כל המחווה המרגשת שכולה קירוב לבבות ונתינה. 

חסידי חב"ד ערכו את המבצע, שעודנו בעיצומו, מדימונה ועד אילת. מאיזור ים המלח ועד לתל אביב. לצד המבודד, גם בני המשפחות הצטרפו לקריאת המגילה. 

"המבצע יימשך ברצף עד למוצאי פורים", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "כשהיעד לא להשאיר אף מבודד מאחור, כפי שהורה לנו הרבי מליובאוויטש להביא את שמחת הפורים לכל אחד ואחת".

ולא רק המבודדים. חסידי חב"ד מביאים את שמחת הפורים גם למשפחות נפגעות טרור, למאושפזים, לעולים מרוסיה, לאנשי כוחות הביטחון ולעמך בית ישראל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.