שלמה מן | יום י"ג אדר ה׳תש״פ 09.03.2020

בגלל הקורונה: ברוסטוב ביטלו את אירועי הענק. מה כן יעשו?

פרסום ראשון: ברוסטוב נערכו לעלייה גדולה של אנ"ש, שלוחים, משפיעים, תמימים ומקורבים מכל רחבי העולם, לרגל מאה שנה לב' ניסן, אולם עקב התפתחות מדאיגה בהתפשטות נגיף הקורונה, הוחלט להקפיא את כל ההכנות • השלוחים ברוסטוב יתעלו  את המצב לעורר את הקהילה היהודית המקומית - ובעליה משותפת לאוהל
בגלל הקורונה: ברוסטוב ביטלו את אירועי הענק. מה כן יעשו?
בית הכנסת ובית חב"ד ברוסטוב (באדיבות המצלם, ארכיון COL)

משבר הקורונה נמשך: שליח הרבי לעיר רוסטוב, הרב חיים דנצינגר, הודיע היום (שני) כי בשל התפשטות המגיפה העולמית, שרשרת האירועים שתוכננה להיערך בעיר לרגל מאה שנה להסתלקות אדמו"ר הרש"ב נ"ע - שונתה.

כפי שדווח באתר COL, ברוסטוב נערכו לעלייה גדולה של אנ"ש, שלוחים, משפיעים, תמימים ומקורבים מכל רחבי העולם, לרגל מאה שנה לב' ניסן, אולם עקב התפתחות מדאיגה בהתפשטות נגיף הקורונה, הוחלט להקפיא את כל ההכנות.

מבעוד מועד נערכו השלוחים עם תכנייה מושקעת, שכללה אורחים מיוחדים ושורת התוועדויות ואירועים. אך בימים האחרונים, לאחר הערכת מצב שערכו השלוחים, התקבלה ההחלטה לשנות את תכנית האירועים. 

התכנית לאורחים מחו"ל בוטלה. 

במקביל, מתכננים השלוחים ברוסטוב לתעל את המצב שנוצר ולעורר על אירועי מאה שנה להסתלקות בקרב הקהילה היהודית המקומית, בהתוועדויות עם הציבור היהודי ברוסטוב, ובעליה משותפת לאוהל.

הרב דנצינגר אומר ל-COL: "בשל המצב מן הראוי לעורר בכלל קהילות אנ"ש בארץ ובעולם כולו, לקיום התוועדויות והרחבת הלימוד בתורתו של בעל ההילולא, 'די כתבים לאז איך אייך', ולחזק את מוסדותיו הק' ישיבת תומכי תמימים, הן בתלמידים והן בתמיכה כספית".

יצוין כי אתמול הודיעו שלטונות רוסיה כי על הבאים ממדינות בהן התפשט נגיף הקורונה להיכנס עם הנחיתה ברוסיה ל-14 יום בידוד. מי שיפר את החוק צפוי לעד 5 שנות מאסר.  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.