צביקה קעניג | יום ח' אדר ה׳תש״פ 04.03.2020

השלוחים בתל אביב: נגביר את הרישום לרשת מוסדות החינוך

ביוזמת 'מוסדות חינוך שע"י מרכז חב"ד ליובאוויטש' בעיר, התקיימה אמש אסיפה מיוחדת של שלוחי הרבי בתל אביב להתעוררות בעניין רישום ילדי תל אביב לרשת מוסדות חינוך חב"ד ההולכים ומתפתחים | מנהל תלמוד תורה 'אהלי מנחם' הרב שניאור אהרון, הציג בפני השלוחים הישגיו של תלמוד בתורה והעניק להם את כל המידע הדרוש כדי להצליח לשכנע הורים נוספים לרשום את ילדיהם
השלוחים בתל אביב: נגביר את הרישום לרשת מוסדות החינוך
צילומים: חב"ד תל אביב

ביוזמת "מוסדות חינוך שע"י מרכז חב"ד ליובאוויטש ת"א" התקיימה אמש אסיפה מיוחדת של שלוחי הרבי בתל אביב להתעוררות בעניין רישום ילדי תל אביב לרשת מוסדות חינוך חב"ד ההולכים ומתפתחים ברחבי העיר.

שליח הרבי ורב קהילת חב"ד בת"א - הרב יוסף גערליצקי ריתק את קהל השלוחים בזכרונותיו אודות ימי הבראשית של 'מבצע חינוך' והוראות הרבי בתחום זה וסקר בפני השלוחים את תנופת הבניה וההתרחבות של מוסדות החינוך בתל אביב בשנה האחרונה.

מנכ"ל רשת אהלי יוסף יצחק הרב אליהו קריצ'בסקי עורר אודות החשיבות העצומה שברישום כל ילד אפשרי למוסדות חינוך חב"ד, ואף שיתף את השלוחים מניסיונו הרב בדרכים הנכונות והמועילות כיצד לעשות זאת בהצלחה.

מנהל תלמוד תורה 'אהלי מנחם' הרב שניאור אהרון, הציג בפני השלוחים הישגיו של התלמוד תורה והעניק להם את כל המידע הדרוש כדי להצליח לשכנע הורים נוספים לרשום את ילדיהם. השליח הרב דוד זוהר מסר לשלוחים את המידע הדרוש אודות רשת גני ומעונות חב"ד בתל אביב שבהנהלת רעייתו השליחה גב' ד. זוהר.

בסיום הודה מנהל מוסדות החינוך הרב מנדי גערליצקי לעשרות השלוחים המשתתפים שקבלו על עצמם להביא לפחות משפחה אחת נוספת משכונתם לחינוך חב"ד כדי להגדיל  תורה ולהאדירה,  וכן לר' אבי ארבוב הבעלים של מסעדת מסעדת רג׳ינה בה התקיימה האסיפה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.