צביקה קעניג | יום ה' אדר ה׳תש״פ 01.03.2020

ח"כ פרוש: "הצבעה למען ג' מחזקת את כוחי בתוך הסיעה"

סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש, הנציג הנאמן של חב"ד בכנסת, ואיש אמונם של רבני חב"ד במסר לחסידי חב"ד לקראת הבחירות שיערכו מחר: "הצבעה שלכם למען ג' היא למעשה הצבעה ישירה לי, והיא מחזקת את כוחי בתוך הסיעה, כדי שאוכל להמשיך לעמוד לימינכם ביתר שאת וביתר עוז ולהיאבק בכל הכוח למען שלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ, ללא שום ויתורים ושום פשרות – בדרך אשר הורה לנו הרבי"
ח

סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש, הנציג הנאמן של חב"ד בכנסת, ואיש אמונם של רבני חב"ד במסר לקראת הבחירות:

קרב ובא יום הבחירות לכנסת, זו הפעם השלישית, וכולנו תקווה כי יתקיים בהן" יבוא השלישי ויכריע ביניהם" – שנוכל כבר בס"ד להיות שותפים פעילים בהקמת ממשלת ימין צרה, כרצון קודשו והוראתו הברורה והנודעת של הרבי.

חשוב לי להביע בפניכם את רגשותיי כמי שעומד לימינכם ולצדכם זה עשרות בשנים.

רואה אני את עצמי כשליח ציבור נאמן לחסידות חב"ד, מוסדותיה ודרכה הרעיונית, כפי שהתווה אותה הרבי בעיני הבדולח שלו, אשר צפו בבהירות את העתיד. זכיתי אני ורעייתי להתברך מפי קדשו, והנני מרגיש את ברכותיו הק' מלוות אותי בכל צעדי.

את דלתי הפתוחה בפניכם כולכם מכירים. בכל פעם ששליח חב"ד או מנהל מוסד חב"די פונה אליי, הנני חש זכות גדולה להיות שותף בממלכת השליחות והעשייה של הרבי, בשירותו ולנחת רוחו הקדושה.

בשנים האחרונות, בתפקידי כסגן שר החינוך, עמלתי קשות על פיתוח, הרחבת ושגשוג 'רשת אהלי יוסף יצחק'. התגייסתי אישית למען מוסדות החינוך של חב"ד, הן בבינוי והקמת מוסדות חדשים והן בביצור ושגשוג המוסדות הקיימים.

נרתמתי אישית למען הוצאתו אל הפועל של יום אירועים מיוחד וחסר תקדים בהיקפו במשכן הכנסת לכבודו של הרבי, בהשתתפותם הפעילה של כל המי ומי בקרב מקבלי ההחלטות בישראל.

על פי בקשת רבני חב"ד – התייצבתי בחזית השתדלנות שנועדה לוודא כי מסורת הנסיעה לשנת ה'קבוצה' ב'בית חיינו' תימשך כסדרה וללא הפרעה. עשיתי ככל יכולתי וב"ה הצלחתי להעביר תקציבים בהיקפים עצומים עבור כלל ישיבות 'תומכי תמימים', בכל רחבי ארצנו הקדושה.

לצד כל זאת, לשכתי מעניקה מענה לפניות רבות, כמעט בכל יום, מקרב כל חסידי חב"ד באשר הם, מתוך השתדלות מאומצת לספק לכל פונה את מבוקשו המלא.

ועל אשר עתה באתי:

אחיי היקרים, אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה לעמוד לימיני בעת הזאת ולהביא לגידול משמעותי של תמיכה והצבעה, מקרב חסידי ואוהדי חב"ד, לטובת יהדות התורה שסימנה ג'. 

הצבעה שלכם למען ג' היא למעשה הצבעה ישירה לי, והיא מחזקת את כוחי בתוך הסיעה, כדי שאוכל להמשיך לעמוד לימינכם ביתר שאת וביתר עוז ולהיאבק בכל הכוח למען שלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ, ללא שום ויתורים ושום פשרות – בדרך אשר הורה לנו הרבי.

תמיד הייתי איתכם ולא נעלמתי אף פעם וכך אהיה בעתיד

בברכת יישר כוחכם מראש ומקרב לב עמוק

שלכם ולמענכם תמיד
מאיר פרוש
סגן שר החינוך

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
צודק
ו' אדר ה׳תש״פ
למרות כל הנימוקים , על היותו של פרוש ציר נאמן ועושה בשלימות בביצור השלימויות, חשוב מאוד לא לשכוח גם את החובה של הכרת הטוב. שיש לנו ולכל צבא שלוחי הרבי, כלפי הרב ארי' דרעי, לכן אני ממליץ לחלק את הקולות, בכל בית מאנ''ש, כדי שלא לתפוס דווקא צד מסוים, ושיהיה לכולם בהצלחה.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.