יום ד' אדר ה׳תש״פ 29.02.2020

בנקעט ותמונה קבוצתית חתמו את ועידת המחנכים במוסקבה

בתום יומיים של הרצאות גדושות, תחרות יוזמות חינוכיות ופעילות חברתית-חינוכית התכנסו השלוחים בשדה החינוך במוסקבה לתמונה מרכזית ובאנקעט חגיגי מפואר
בנקעט ותמונה קבוצתית חתמו את ועידת המחנכים במוסקבה
צילום: לוי נזרוב

 

למשך יומיים מלאים התכנסו כ-50 שלוחים העוסקים בשדה החינוך במוסקבה ובפטרבורג לוועידה חגיגית של הרצאות והשתלמויות מקצועיות בתחומים העומדים על הפרק.

הועידה בהשתתפות ובהובלת שליח הרבי ורבה הראשי לרוסיה הרב לאזאר, אורגנה על ידי מנהל המוסדות ר' יוסף יצחק ליפסקר ונערכה במלון 'אזימוט' המפואר.

מארה"ק הגיעו להרצות ולהוביל סדנאות ייחודיות:
המרצה המפורסם ר' פנחס ברייער שכיועץ חינוכי מומחה ומנהל מכון 'לגדל', חידד את תחומי התקשורת הנכונה עם מתבגרים ודרכי המוטיבציה היעילות ביותר בחינוך בדור שלנו.

ר' רפאל גולדשמיד, מנהל פדגוגי במכון להכשרת מורים אחי"ה מבני ברק שחיזק את הידע על דידקטיקה מעשית וכן בעיצוב נכון של אישיות המחנך עצמו, וכן המרצה החב"די המפורסם ר' שניאור אשכנזי שריתק את הקהל בדרכים לבניית הרצאות ושיעורים טובים, מתוך דברי רבותינו נשיאינו.

בתום יומיים של הרצאות גדושות, תחרות יוזמות חינוכיות ואפילו משחק-חברה חווייתי שהעלה דילמות ודיונים חינוכיים מעמיקים - התכנסו כולם לתמונה מרכזית ובאנקעט חגיגי מפואר בראשות הרב לאזאר שיחי' ובהשתתפות ר' שניאור אשכנזי וכלל המחנכים ומנהלי המוסדות.

הרב אשכנזי הפליא בדברים אודות הכוחות המיוחדים והאחריות של מחנכים שעוסקים בתפקידי חינוך דווקא ב'מקום שאין איש' ובהמשך זכו המחנכים לשבת ולהתוועד אל תוך שעות הלילה המאוחרות עם הרב לאזאר שסיפר מזיכרונותיו כתלמיד במוסדות החינוך וחיזק את כולם להיות 'דמות' של דוגמא חיה שהתלמידים לא ישכחו גם לשנים רבות.

מצוידים ומלאי כוחות להמשך השליחות החינוכית, הודו לצוות המתכנן והמארגן של כל הוועידה: ר' אברמי גבירץ, ר' אפרים בלוי, ר' אברמי זקס ור' ברוך אייזמן.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.