מענדי ברגר | יום ג' אדר ה׳תש״פ 28.02.2020

גילוי אור חדש ומיוחד: כתב יד קודש נדיר בפרסום ראשון

במסגרת "פרוייקט לקוטי שיחות" המיוחד, בו מתאחדים אלפי אנ"ש בלימוד שתי שיחות שבועיות זהות בכל שבוע, כשהיעד הוא לסיים את לימוד כל ה"לקוטי שיחות" בתוך שמונה שנים - מתפרסם כעת מסמך נדיר ויקר ערך בפרסום ראשון, השופך אור חדש על כמה וכמה נקודות בשיחה הנלמדת בשבוע זה - חלק י״א, פרשת תרומה שיחה א 
גילוי אור חדש ומיוחד: כתב יד קודש נדיר בפרסום ראשון

במסגרת "פרוייקט לקוטי שיחות" המיוחד בו מתאחדים אלפי אנ"ש בלימוד שתי שיחות שבועיות זהות בכל שבוע, כשהיעד הוא לסיים את לימוד כל ה"לקוטי שיחות" בתוך שמונה שנים, מתפרסם כעת מסמך נדיר ויקר ערך בפרסום ראשון השופך אור חדש על כמה וכמה נקודות בשיחה הנלמדת בשבוע זה - חלק י״א פרשת תרומה שיחה א.

בשיחה זו מתבארת הבנה חדשה בתרומת האדנים, שבהשקפה ראשונה נראית כהבנה אחרת ממה שנתבאר במקומות אחרים בתורת רבינו.

בגליונות המתפרסמים כאן לראשונה נראה איך שאדרבה, שיחה זו באה כהמשך לשיחות האחרות בהן נדון ענין זה, וכביאור והבנה חדשה בתיווך הביאורים בענין זה, כאשר יחזו עיני הלומדים.

במסמכים אלו רואים,  שלפני השבת בה נתבאר ענין זה, הוסיף הרבי בגוכתי"ק כמה קטעים, ובליקוט שיצא לאור לקראת אותו שבת, בו נתבאר ענין תרומת האדנים, אותו הגיה. ועליהם הוסיף בפתקא נפרדת כמה וכמה פרטים, וכתב שיבאר את הענין בהרחבה בהתוועדות השבת. ואכן, בשיחות השבת נתבאר הענין בהרחבה, ושיחות אלו בהם נתבאר הענין - הוגהו לאחר מכן והוכנסו בשיחה הנלמדת בשבוע זה במסגרת הפרוייקט.

מקוצר הזמן - וכדי לפרסם את המסמכים בתוך השבוע בו לומדים את השיחה, הרי רקע הדברים וכו' באו בקיצור נמרץ ורק באופן כללי ביותר, וכמובן אחריות הדברים על הכותבים בלבד, ושגיאות מי יבין. ובודאי יעיינו וידונו קהל הקוראים שיחיו, בפרטי הדברים והבנת כל לשון וכל הגהה, ואיך זה מוסיף ביאור.

המוציאים לאור אומרים: "תקוותנו שפרסום זה יגביר את ההתעסקות וה"קאך" בלימוד תורת רבינו, וימהר ויזרז את הזמן בו נזכה לשמוע תורה חדשה מרבינו, במהרה בימינו ממש".

להורדת הקובץ המיוחד לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.