מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תש״פ 24.02.2020

אות 'יקיר ההתיישבות' הוענק ליו"ר ש"ס השר ר' אריה דרעי

חמשת ראשי המועצות הגדולות ביו"ש החליטו להעניק את אות 'יקיר ההתיישבות' ליו"ר תנועת ש"ס ושר הפנים אריה דרעי -  כהוקרה על תמיכתו ומסירותו לישובים, לתושבים ולשלמות ארץ ישראל • דרעי: "אנו אומרים לכל העולם. אנחנו נמצאים בארץ אבותינו, זה שלנו, את הארץ שלנו אנחנו מיישבים, אנחנו גדלנו והתחנכנו על תורת ישראל, כל המורשת שלנו זה בחבלי הארץ הללו"
אות 'יקיר ההתיישבות' הוענק ליו

ב'ועידת ההתישבות' שנערכה  היום (שני)  במסגרת כנס ירושלים של העיתון 'בשבע', שהתקיים במלון קראון פלאזה בירושלים, במעד מאות משתתפים  - קיבל השר אריה דרעי את אות 'יקיר ההתיישבות'.

 ישראל גנץ, ראש מועצה אזורית מטה בינימין, יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון,  יוחאי דמרי, ראש מועצה אזורית הר חברון, שלמה נאמן, ראש מועצה אזורית גוש עציון והרב הלל הורביץ, ראש המועצה בחברון העניקו את האות לשר דרעי  על תמיכתו והתייצבותו לצד מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון, ועל שהוביל את הקמת היישוב החדש עמיחי וזכה להיות שותף בכינון יישוב יהודי חדש בארץ ישראל.

"הוקרה זו מוגשת על תמיכתו ומסירותו ליישובים, לתושבים, ליישוב ולשלמות ארץ ישראל" נכתב בהחלטה.

יו"ר תנועת ש"ס השר אריה דרעי: "אני מודה לראשי ההתישבות ביהודה ושומרון על הענקת האות ושיתוף הפעולה הפורה ביננו במשך שנים רבות.

"אנו אומרים לכל העולם. אנחנו נמצאים בארץ אבותינו, זה שלנו, את הארץ שלנו אנחנו מיישבים, אנחנו גדלנו והתחנכנו על תורת ישראל, כל המורשת שלנו זה בחבלי הארץ הללו, חברי, ראשי ההתישבות יודעים שעוד לפני 30 שנה לא קם ישוב ביהודה ושומרון שלא הייתה לנו בש''ס תרומה לכך.

"בע''ה אנחנו מתחייבים בזאת לעמוד לצידו של ראש הממשלה ולתמוך בהחלת הריבונות על יהודה ושומרון בממשלה ובכנסת ולעשות הכל כדי שבע''ה ארץ ישראל ששייכת לעם ישראל עם תורת ישראל, בע''ה החוט המשולש לא במהרה ינתק".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "בזמן שמשרדי ממשלה רבו ביניהן על מי שיבנה את היישוב החדש עמיחי למען מפוני עמונה, הגיע השר הרב אריה דרעי לקח אחריות מטעם משרד הפנים והקים יישוב לתפארת בלב בנימין, לב הארץ.
זוהי הוקרת תודה בשם כל ההתיישבות לשר על פועלו המבורך והאמיתי, שראשי רשויות אנו מוציאים אצלו אוזן קשבת ונכונה למען אחיזתנו בארץ אבותינו."

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
אם מישהו עוד התלבט
ל' שבט ה׳תש״פ
זאת המפלגה היחידה שעקבית מזה כמה וכמה שנים במענה הולם לכל שלשת השלימויות. ובהידור רב, ולא רק כדי לצאת ידי חובה.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.