שלמה מן | יום כ"ט שבט ה׳תש״פ 24.02.2020

'בשבע' מצדיע לשלוחים: פרס ירושלים היוקרתי הוענק לחב"ד

מעמד של קידוש השם בכנס 'בשבע' הנחשב, בהשתתפות הצמרת הישראלית: חסידות חב"ד קיבלה את 'פרס ירושלים לאחדות ישראל', לאות הוקרה על פועלה למען יהודי העולם, בשליחותו של המשלח כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו • את הפרס המיוחד נבחר לקבל יושב ראש אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב והוא הוענק על ידי שרת התפוצות הגב' ציפי חוטובלי ומנכ"ל קבוצת 'בשבע' דודו סעדה • "אין עוד יהודי שהשפיע על העולם כמו הרבי מליובאוויטש. רק מנהיגות כמו של הרבי יכולה לסחוף אחריה אלפים רבים שעוזבים את הכול ועומדים מול כל אתגר אפשרי, בשביל להגשים את החזון הזה"
'בשבע' מצדיע לשלוחים: פרס ירושלים היוקרתי הוענק לחב
צילומים: משה ביטון

רגעים מרנינים לכבודו של הרבי ולכבודה של חב"ד נרשמו היום בכנס 'בשבע' שנערך בבירה, בו משתתפים בכירי הצמרת הפוליטית, המשפטית, הכלכלית והתקשורתית בישראל: 'פרס ירושלים' היוקרתי הוענק לחסידות חב"ד. 

את הפרס המיוחד נבחר לקבל יושב ראש אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב והוא הוענק על ידי שרת התפוצות הגב' ציפי חוטובלי ומנכ"ל קבוצת 'בשבע' דודו סעדה. 

לקבלת הפרס קדם הקרנת סרטון מרגש על פעילות חב"ד, בארץ ובעולם, בו הוקרנו קטעים מפעילות השלוחים בארץ ובעולם ומדברי המשלח, לצד דברים של הרב אהרונוב מדבר על המסירות הכבירה של השלוחים.

"הרבי לימד אותנו, את שלוחי חב"ד, מסר שמקיף אותנו עשרים וארבע שעות ביממה", אמר הרב אהרונוב. "המסר הוא תמיד לחשוב מה אנחנו יכולים לעשות בשביל יהודי אחר".

הרב אהרונוב הוסיף: "להיות שליח חב"ד זה לא פשוט. המשימות הן בלתי נגמרות. הרבי תמיד לימד אותנו להוסיף עוד ועוד ולא להסתפק במצב הנתון. במבט ראשון זה נראה אולי כמשימה בלתי אפשרית, כמו בור ללא תחתית. אולם למעשה זה אולי סוד ההצלחה של שליחי חב"ד - אף פעם לא להסתפק במה שכבר הספיקו אלא לשאוף תמיד לעוד.

"אין עוד יהודי שהשפיע על העולם כמו הרבי מליובאוויטש. רק מנהיגות כמו של הרבי יכולה לסחוף אחריה אלפים רבים שעוזבים את הכול ועומדים מול כל אתגר אפשרי, בשביל להגשים את החזון הזה".

בתעודה שהוענקה, נכתב כי הפרס מוענק "על פועלכם המבורך בפריסת בתי חב"ד והפצת היהדות בכל רחבי העולם, בשליחותכם לשם שמים ובמסירות נפש ללא גבול, על קבלת כל יהודי בשמחה, באהבה ובמאור פנים, ונתינת הרגשה של בית יהודי בגלות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.