מנדי ברגר | יום כ"ה שבט ה׳תש״פ 20.02.2020

ערב הצדעה מרגש לשליחות הרבי בגני הילדים של חב"ד • תיעוד

מאות גננות וסייעות בגני הילדים של רשת אהלי יוסף יצחק מכל רחבי הארץ התכנסו אמש באוהל האירועים בכפר חב"ד לערב הוקרה והצדעה שנערך במיוחד עבורן, על ידי האגף להעצמת השליחות ברשת 
ערב הצדעה מרגש לשליחות הרבי בגני הילדים של חב
צילום: אודליה ש.

מאות גננות וסייעות בגני הילדים של רשת אהלי יוסף יצחק מכל רחבי הארץ התכנסו אמש באוהל האירועים בכפר חב"ד לערב הוקרה והצדעה שנערך במיוחד עבורן, על ידי האגף להעצמת השליחות ברשת, ביוזמתה של המפקחת גב' רבקה מלוב.

תכנית הערב נארגה במלאכת מחשבת. שילוב התכנים המרגשים בכלים חדשניים ואמנותיים, הביע בעוצמה את הזכות וגאוות יחידה לקחת חלק בשליחות בשדה החינוך לגיל הרך, במוסד הקדוש של רשת אהלי יוסף יצחק, שליחות שהיא צינור לשפע ברכות.

ארוחת ערב חגיגית הוגשה למשתתפות, את הערב כיבדו בנוכחותם אורחים נכבדים, גב' אורנה פז מנהלת האגף לחינוך קדם יסודי במשרד החינוך, מר גבי שמעון סגן המזכ"לית ויו"ר סניף רחובות והמרכז בהסתדרות המורים, וכן מר ארז לוי מנהל מחוז מרכז בשירותי בריאות כללית אשר סייעו לקיומו של ערב ההצדעה.

התכנית נפתחה בהקרנת דברי ברכה חמים מפי הרב גלוכובסקי, סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד וחבר הנהלת הרשת. לאחריו, התכבד הרב יעקב ליברמן, מנהל רשת גני חב"ד ומשלוחי הרבי לארץ הקודש, בקריאת מכתב של הרבי, שנכתב לגננת.

"צועדות בעקבות הרועה" – דברי קודשו של הרבי שהוקרנו על המסכים הביעו את עוצמת השליחות החינוכית בגיל הרך וחדרו ללבבות. 

על חשיבות וזכות השליחות ברשת אהלי יוסף יצחק לאור ציון – 70 שנה לנשיאות הרבי, שמעו המשתתפות מפי הרב אליהו קריצ'בסקי, מנכ"ל הרשת, שבירך וחיזק את השליחות בעבודת הקודש.

דברי ברכה נשמעו גם מפי הגב' רבקה מלוב, מפקחת גני חב"ד בפיקוח הממ"ד ומי שיזמה את הערב. וכן מפי גב' שושנה וייס מפקחת גני חב"ד במחוז החרדי.

את המשא המרכזי המרגש והמרומם נשא הרב יוסף יצחק ליפקין, שליח הרבי בכפר סבא, אשר שיתף את המשתתפות בסיפורים מרגשים על הקשר המיוחד לו זכה עם הרבנית הצדקנית.

הזמרת דנה ורון בליווי נגינתה של פאר טאוויל הנעימו בצלילים אמנותיים ובשירה מרגשת. לאחר סיפורה האישי המרגש של הגננת גב' ליאת טוויג, הגיע הערב המיוחד לשיאו ב'ראל – קול' מקורי שכולו הצדעה והוקרה לגננות ולסייעות המתמסרות בכל מאודן לשליחות הקדושה.

מהערב העוצמתי יצאו השליחות בגני חב"ד כשהן מוטענות בכוחות חדשים ובאושר על הזכות, חוזרות למקום שליחותן בתנופת עוצמה מחודשת.

בסיום האירוע הודו בהנהלת הרשת לכל המסייעים לקיומו של הערב: הסתדרות המורים, קייטרינג ריבקין, חברת קול שר, ר' יחיאל פלמן ור' אבי וויס מהנהלת כללית ושותפים נוספים. על הפקת האירוע המיוחד: גב' מלכה לאה גודמן, ML Goodman הפקות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.