מנדי ברגר | יום כ"ד שבט ה׳תש״פ 19.02.2020

תלמידי כיתה א' בבית-שמש קיבלו את חומש בראשית • צפו

בשמחה ובהתרגשות רבה קיבלו תלמידי כיתה א' בבית שמש את חומש בראשית • המסיבה התקיימה בפאר והדר באולם בית-הכנסת 'דבר-אברהם' ובהשתתפות ההורים, הסבים, והסבתות • התלמידים התכוננו רבות לקראת המסיבה והופיעו לנחת רוח הוריהם ומוריהם • את המסיבה ארגן המחנך הרב חיים דרוק.
תלמידי כיתה א' בבית-שמש קיבלו את חומש בראשית • צפו
בשמחה ובהתרגשות רבה קיבלו תלמידי כיתה א' את חומש בראשית. המסיבה התקיימה בפאר והדר באולם בית-הכנסת 'דבר-אברהם' ובהשתתפות ההורים, הסבים, והסבתות. התלמידים התכוננו רבות לקראת המסיבה והופיעו לנחת רוח הוריהם ומוריהם. את המסיבה ארגן המחנך הרב חיים דרוק.
 
את הערב פתח בדברי ברכה מנהל התלמוד תורה הרב חיליק קופצ'יק והילדים החלו באמירת 12 הפסוקים, ואח"כ הציגו התלמידים את המדרש על 'ריב ההרים' בטוב טעם וכן את הסיפור על 'התורה והאומות'. ניגנו ושרו בדבקות וברצינתו ניגונים על התורה ומעלת עם ישראל.
 
לאחר מכן למדו יחד בחן מיוחד את שלושת הפסוקים הראשונים של חומש ויקרא ואחד התלמידים הקריא דבר תורה על הפסוק 'אדם כי יקריב מכם'. אח"כ התלמידים רותקו לסיפור מיוחד מר' יוסלה אייזנבאך, וצפו במצגת תמונות שלהם מהווי הת"ת. ואז התלמידים שרו ורקדו עם ספרי תורה קטנים במתיקות מיוחדת והרוו את הוריהם רוב נחת יהודי חסידי.
 
הרב אסף אנגלמן רב קהילת חב"ד ברמת בית-שמש ב' אמר דברי תורה וברכה קצרים והודה לצוות הת"ת ולמחנך על מסירותם והשקעתם הרבה בחינוך התלמידים בשמחה ובחיות, הרב ברך את התלמידים וחילק להם את חומש בראשית, ומיד אח"כ יצאו התלמידים בריקוד על כתפי אבותיהם לכבודה של התורה. 
 
המחנך הרב חיים דרוק הודה לתלמידם הבוגרים על העזרה והסיוע הרב שנתנו בארגון המסיבה.
 
הנעים את המסיבה עם הקלידים: התמים ארי סגל שיחי'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.