מנדי ברגר | יום כ"ד שבט ה׳תש״פ 19.02.2020

192 עיתונאים קבעו: הדובר החב"די והמשרד זכו במקום ה-1

דוברות המשרד לשירותי דת זכתה במקום הראשון בקטיגורית דוברות בינוניות וקטנות • השר לשירותי דת יצחק וקנין: "דוברות המשרד קנתה לה שם טוב במסירת מידע אמין וישר תוך התנהלות מקצועית של דובר המשרד וצוות לשכתו" • ר' אבי רוזן מכפר חב"ד, דובר המשרד לשירותי דת: "הזכייה מחייבת אותנו לשמור על רמת שירות זמינות אמינות ומקצועיות גם בשנה הבאה" 
192 עיתונאים קבעו: הדובר החב
רוזן. ארכיון COL

המשרד לשירותי דת זכה במקום הראשון בסקר הדוברים בשירות הציבורי במשרדי ממשלה וביחידות הסמך שנערך על ידי תומר אביטל מאתר שקוף בשיתוף עם לשכת העיתונות הממשלתית. בסקר נטלו חלק 192 עיתונאים שדרגו 70 משרדי ממשלה ויחידות סמך.

דובר המשרד לשירותי דת הוא ר' אבי רוזן, תושב כפר חב"ד, אשר קודם תפקידו הנוכחי, היה דובר יו"ר וועדת החינוך, השר יעקב מרגי. ולאחר מכן, זכה במכרז של דוברות המשרד, כאשר הוא עובד לצדו של השר יצחק ועקנין, וקודמו בתפקיד, דוד אזולאי ז"ל.

בקטיגורית דוברות בינוניות וקטנות החולשות על תחומים ספציפיים יותר, הצטיינה דוברות שירותי הדת עם ממוצע 4.97 ו-4 מדרגים, והגיעה למקום הראשון. קופת החולים מכבי נמצאת במקום השני עם 4.87 ו-5 מדרגים, 4.82 לרשות הטבע והגנים עם 5 מדרגים.

הסקר נערך בחודשים האחרונים על בסיס שאלון שקיבלו עיתונאים, לאחר שהדירוג הוצג בכנס דוברויות של לע"מ. כל עיתונאי קיבל זימון אישי לדרג דוברויות בטופס נעול בו יכול היה לדרג רק מי שהוזמן. כל עיתונאי הוגבל לטופס אחד. הכתבים דירגו כל משרד שהם מרבים לעבוד מולו לפי סולם בין גרוע מאוד לטוב מאוד, לפי שלל קריטריונים.
 
מספר המדרגים עמד על 192, לעומת 173 מדרגים אשתקד. מהם 65% גברים ו-35% נשים. כ-38% עובדים בתחום החדשות באינטרנט, 27% מעולם הדפוס, 15% מהרדיו, 14% מעולם הטלוויזיה, ועוד 6% שהגדירו עצמם כ"אחר".

מספר המשרדים שזכו להתייחסות עומד על 70, מול 53 ב-2018. בדומה לשנה שעברה, דירוג הדוברויות חולק על ידי לע"מ לגדולות ולבינוניות קטנות, מתוכן מוצגות 5 המצטיינות בכל קטגוריה ו-5 הדוברויות שקיבלו את הציונים הנמוכים ביותר.
 
הפרמטרים שנבחנו בשאלון הינם: מהירות תגובה, זמינות כללית, בקיאות בחומר, אמינות, אדיבות ושירותיות, עד כמה הדוברות מקפידה לעסוק בנושאים ענייניים ונמנעת מעיסוק בנושאים פוליטיים, עד כמה הדוברות מקפידה לפרסם כל דבר בעל עניין לציבור, עד כמה הדוברות נוהגת באופן שיוויוני מול כל מערכות העיתון והאם הדוברות נוהגת בכבוד כלפי העיתונאים הפונים אליה.
 
השר לשירותי דת יצחק וקנין אמר: "דוברות המשרד קנתה לה שם טוב במסירת מידע אמין וישר תוך התנהלות מקצועית של דובר המשרד אברהם רוזן וצוות לשכתו. בהזדמנות זו אני מודה לאברהם רוזן דובר המשרד על עבודתו וזכייתו". 
 
דובר המשרד לשירותי דת ר' אבי רוזן, אמר עם פרסום תוצאות הסקר: "הברכה והתודה היא לצוות הנפלא שעובד לצידי קרן, משה, יהודה, יעקב ויוסף הזכייה הזאת היא פרי עבודה ועמל שלנו כצוות מנצח. הזכייה מחייבת אותנו לשמור על רמת שירות זמינות אמינות ומקצועיות גם בשנה הבאה". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.