צבי סופר | יום כ"ד שבט ה׳תש״פ 19.02.2020

התעוררות בקהילות חב"ד בארץ למען 'יהדות התורה'

לקראת הבחירות לכנסת ה-23 שיערכו בדיוק בעוד שבועיים נרשמת התעוררות רבה בקהילות חב"ד רבות ברחבי הארץ במטרה לגייס את אנ"ש להצלחת רשימת יהדות התורה – הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין • במטה חסידי חב"ד למען יהדות התורה מציינים כי הפעם במיוחד על חב"ד להצביע ליהדות התורה, לאחר שהיא עונה בשלימות על שלוש השלמויות • סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש: "התוכנית שהציג הנשיא טראמפ לוקה בחסר, ומאפשרת הקמת מדינה לערבים, דבר שאנו לא יכולים להסכים לו בשום אופן"
התעוררות בקהילות חב

לקראת הבחירות לכנסת ה-23 שיערכו בדיוק בעוד שבועיים נרשמת התעוררות רבה בקהילות חב"ד בנחלת הר חב"ד, קריית גת, לוד, כפר חב"ד, רחובות, ראשל"צ, צפת, מגדל העמק, ירושלים, אלעד, חיפה והקריות, נתניה ועוד, במטרה לגייס את אנ"ש להצלחת רשימת יהדות התורה – הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין.

במטה חסידי חב"ד למען יהדות התורה מציינים כי הפעם במיוחד על חב"ד להצביע ליהדות התורה, לאחר שהיא עונה בשלימות על שלוש השלימות: היא נאבקת על שלמות התורה, נלחמת על מעמדם של בני הישיבות ודואגת ששערה לא תיפול מראשם, נאבקת על שלמות העם, נלחמת בגיורים הרפורמיים ועושה הכל על מנת שהסמכות לא תיתן בידם לקעקע את הנושא שהיה משאת נפשו של הרבי, וכי כל ראשי יהדות התורה חתמו רק לפני מספר חודשים על מסמך חד משמעי בנושא שלמות הארץ, המבטיח שלא תתמוך בשום ויתור ותדאג להתיישבות ביו"ש.

במטה חסידי חב"ד למען יהדות התורה מוסיפים ומציינים את סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש, הנציג של חב"ד בכנסת המיישם את כל אשר מבקש ממנה בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, היחיד שדואג ועומד תמיד לימין השלוחים ומוסדות חב"ד, והח"כ היחיד שלאורך 25 שנה שהוא פועל בכנסת מביא את דעת הרבי לדיוני המליאה ולוועדות הכנסת בכל נושא.

בשיחות עם רבני ומשפיעי חב"ד חוזר סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש שוב כי התוכנית שהציג הנשיא טראמפ לוקה בחסר, בכך שנותנת דריסת רגל לעמים אחרים בארץ ישראל ומאפשרת הקמת מדינה לערבים, דבר שאנו לא יכולים להסכים לו בשום אופן, כי ארץ ישראל נתנה לעם ישראל, כך שעלינו להמשיך ולהתעקש ולדרוש את דרישותינו בכל הקשור לתורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל ועם האמונה הזו בבחירות השלישיות נכריע".

 






 

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
יפה מאוד
כ"ד שבט ה׳תש״פ
החרדית ביותר בלי פילסופים -
עם אנשים אילו עלינו להזדהות!
2.
מזעזע
כ"ד שבט ה׳תש״פ
איך גוררים את חבד לפוליטיקה רחמנא ליצלן
דרך הפלאפון
כ"ה שבט ה׳תש״פ
.... מה תעשי.......ככה זה
3.
הנה שמוע מזבח טוב
כ"ה שבט ה׳תש״פ
'נחת רוח' לרבי זה רק כששומעים בקולו, ובקולו הוא אמר בפירוש להצביע רק לחרדיות ביותר, אין עוד פרמטרים, נקודה. ומי שמביט נכוחה בלי התחכמויות זאת המציאות, מישהו מתווכח?
אולי מעניין אותו להגשים את חזונו/ חזונו הפוליטי/ האישי .יותר, מלשמוע בקול הרבי.
4.
לא גוררים לפוליטיקה!
כ"ו שבט ה׳תש״פ
פשוט מקיימים את רצון הרבי ומצביעים למפלגה החרדית ביותר כפשוטו, ששומרת על ג' השלמויות כפי רצונו הקדוש. בקיצור: פשוט שומעים בקול הרבי.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.