צבי סופר | יום כ"א שבט ה׳תש״פ 16.02.2020

"70 שנות נשיאות": הכנס העוצמתי שסחף את בנות חב"ד

בפעם ה-40 ברציפות, אלפי חניכות 'בת מלך' נהרו היום אל 'בנייני האומה' בירושלים, לכנס המרתק והיוקרתי של הארגון, שהתקיים השנה בסימן "ניצוצות- 70 שנה לנשיאות" ולכבוד יום ההילולא של הרבנית הצדקנית מרת חיה-מושקא ע"ה

בפעם ה-40 ברציפות, אלפי חניכות 'בת מלך' (מכיתות ד' עד ח') נהרו היום אל 'בנייני האומה' בירושלים, לכנס המרתק והיוקרתי של הארגון, שהתקיים השנה בסימן "ניצוצות- 70 שנה לנשיאות" ולכבוד יום ההילולא של הרבנית הצדקנית מרת חיה-מושקא ע"ה.

בכנס נכחו יותר מ-3,500 אלף בנות חב"ד. חניכות, מדריכות, רכזות ומורות ומנהלות בתי ספר שמילאו את האולם המרכזי של בנייני האומה.

הן הגיעו מכל רחבי הארץ להתאחד, להצדיע, לחוות, להתרגש.

הכנס נפתח באולם הכניסה בו חתמו המשתתפות על פ"נ, והשתתפו בתכנית שנערכה על הבמה המרכזית עליה רקדו כמה נסיכות בת מלך מכיתה ח' בסניף כפר חב"ד ויחד איתן רקדו עוד עשרות נסיכות משכבה זו והקיפו את כל צידי הבמה.

במהלך שעה זו הוקרן במסך ענק קליפ של תמונות מהפעילות בסניפי הארגון, ונערכה תכנית קליקרים סוחפת של כל המשתתפות.

האירוע עצמו שהונחה על ידי הגב' חני כץ נפתח בקריאת פרק התהילים של הרבי והרבנית על ידי הגב' ציפורה וישצקי.

את מכתבו של הרבי לכנס בת מלך קרא מנכ"ל ארגון נוער חב"ד הרב יאיר בורוכוב, והביא את ברכתו של יו"ר הארגון הרב אלימלך הרצל.

הכנס עצמו היה שילוב מופלא ומרתק של במה ומסך, כאשר בנות מהסניפים השונים מציגות ועל המסך נראים צילומים וקליפים הממחישים את הנושא - ניצוצות והיה מחולק באופן מושקע לשלושה מושבים.

המושב הראשון עסק בנושא ניצוצות מהפן שהרבי מאיר את היהלום שבכל אחת, במושב השני הגיע הפן שהרבי שולח לכל אחד ואחת ניצוצות מאירים ובמושב האחרון הפנימו הבנות את המסר שהרבי הפך אותנו לניצוץ מאיר לאחרים.

בסיום הכנס הגיעה ההפתעה הגדולה של 70 מתנות לרבי מהחלטות טובות של 70 סניפי בת מלך.. המתנות השתלבו ב'רול קול' העוצמתי בהנחיית מזכ"לית ארגון נוער חב"ד הגב' חיה וולס.

הסניפים שהופיעו במהלך האירוע והשתלבו בריקודים ובמופעים המושקעים במיוחד היו סניף באר שבע, רחובות חטיבה, רחובות יסודי, פרדס חנה, נתניה, ירושלים, אלעד, מגדל העמק.

במשך יותר משעתיים נראתה שוב ושוב דמותו של הרבי על המסך בהזדמנויות שונות. "זו הייתה מרגשת וחינוכית חוויה של נטו רבי", הגדירה זו אחת המורות.

מנהלת בת מלך הגב' חני גרינברג סיכמה חצי שנת פעילות גדושה והסבירה על השלב השני של מבצע 'אוספות ניצוצות ומתקשרות' ועל הסיום בהגרלה ופרסים שווים בין החברות שישתתפו בשני השלבים.

"זה היה אירוע בלתי נשכח, עוצמתי וחווייתי", סיכמו בנות מכל רחבי הארץ.

תודות נמסרו לחבר מועצת העיר ירושלים הרב יעקב הלפרין, למנהלת 'בת מלך' הגב' חני גרינברג, למזכ"לית נוער חב"ד הגב' חיה וולס, לרכזת פעילות והדרכה הגב' חיה פקשר לרכזת הסניפים הגב' מלי הלפרין, לאחראית המשרד הגב' מירי סגל, לפייגי שיינברגר, למרכזות, למדריכות ולכל הסניפים.

בימוי והפקה: מיכאל כפלין הפקות. ניהול תוכן: רוחי לייכטר.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
וואווו!
כ"ב שבט ה׳תש״פ
איזו עוצמה בנות מלך אמיתיות!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.