יוסף הרטמן | יום כ"א שבט ה׳תש״פ 16.02.2020

הרב יוסף הרטמן: "נביא עשרות אלפי קולות – בתנאי אחד"

הרב יוסף הרטמן מנחלת-הר-חב"ד יוצא במכתב נרגש ובו הוא מציע להחתים את שלושת המפלגות 'יהדות התורה', ש"ס, ו'ימינה' בהתחייבות מפורשת על תיקון חוק 'מיהו יהודי', ושלושת השלמויות, כתנאי להצבעה עבורן בבחירות 
הרב יוסף הרטמן:

מכתב דחוף  בקשר לבחירות אדר תש"פ

ב"ה.  שבט ה'תש"פ

מכתב  דחוף בקשר לבחירות הקרובות

שלום וברכה מרובה.

בהוראת ובברכת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, החתום מטה (הרב יוסף הרטמן) עוסק כחמישים ושתיים שנה, בנושא פרסום  השיחות של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בקשר לשלימות הארץ ומניעת פיקוח נפש ר"ל.

בקצרה: הנני להאיר ולהעיר כמה נקודות חשובות, לעניות דעתי: כמובן כל אחד יצביע  למעשה כהוראת רבו בהתאם להנחיית  רבני חב"ד שליט"א.

בהקדמה:

ישנו מכתב מכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו להרה"ג הרב רש"י זווין זצ"ל אגה"ק ז'סו (רצו"ב הצילום)

..."דעתי ברורה, שההשתתפות בקואליציה (ועל אחת כמה וכמה שז.א. במשרת שר המביא לפועל דבר עבירה כו') אסורה בהחלט עפ"י שולחן ערוך. וענין דעבירה נמצא ברוב משרדי המיניסטריום ואולי גם בכולם. ולכל לראש במשרד הדתות, לשון רבים, ששם איסורי עבודה זרה ממש. ונגדל פי כמה כאשר חותם על הפקודה איש מניח תפילין, שזוהי הצהרה נוספת שיש לשתף ר"ל וכו'."

 

כבוד בי"ד של רבני חב"ד יצטרכו להכריע בזה. עד לקדנציה האחרונה יהדות התורה מסיבה זו לא השתתפה בקואליציה. נפל דבר בישראל כאשר התירו לח"כ הרב יעקב ליצמן להיות חבר בממשלה בתור שר הבריאות.

בשבועיים הקרובים יסתערו עלינו מפלגות ש"ס ויהדות התורה בסיסמה שהן היחידים הדואגים לשלושת השלמויות=שלימות התורה, העם והארץ.

 

  • א. אסור להצביע עבור מפלגה שלא תעבור את אחוז החסימה כפי שכתב הרבי נשי"ד: "אסור שילך אף קול  לאיבוד"
  • ב.    בעקבות הצגת "תכנית המאה" של הנשיא טראמפ בהסכמת בתיאום ובתמיכת ראש הממשלה מר נתניהו נוצר מצב חדש. אסור לנו להרדים את עצמנו בהסבר שבין כך לא יצא כלום. הקב"ה בוודאי יעשה ניסים והערבים יסרבו לקבל התכנית....כפי שקרה בעבר וכפי שאמר הרבי:  "היהודים רוצים לתת והערבים לא רוצים לקבל"!
  • ג. כפי שהרבי  נשיא דורנו זעק עשרות שנים, מעומק  דם ליבו הקדוש "אפילו הדיבורים על החזרת שטחים גורמים לפיקוח נפש והגברת הטרור"
  • "הדיבורים והמו"מ על החזרת שטחים ר"ל היל"ת  הם הרמת יד נגד ה' ותורתו"! ראה שיחת הרבי עם מר קצב.
  • לכן לענ"ד יש לתבוע מיד בתוקף  מהמפלגות החרדיות והדתיות כי אנו חסידי חב"ד ואוהדי חב"ד המונים כמה עשרות אלפים כ"י, נצביע רק למפלגה שראשיה יתחייבו בכתב  לפעול ולהיאבק למען שלימות התורה, שלימות העם=תיקון החוק המסוכן "מיהו יהודי" ושלימות הארץ. דהיינו המפלגה לא תהיה שותפה לשום ממשלה שתנהל מו"מ על הפקרת שטחים מאה"ק "אפילו רק בדיבורים" ומסירתם לריבונות זרה קרי ה"רשות הפלשתינאית" בדרך להקמת מדינה לרוצחים ולטרור בליבה של ארצנו הקדושה והקטנה. עד כדי הפלת ממשלה כזו שמנהלת מו"מ עם שונאי ישראל!  לא משנה אם ייקראו לזה "מדינה מפורזת" או "מדינה חלקית". ר"ל היל"ת. ראינו בעבר כיצד ממשלת בגין ז"ל ניהלה מו"מ עם מצרים להחזרת כל סיני. היו שאמרו: "זה רק דיבורים לא ייצא מזה כלום"... לבסוף לחרפתנו ולבושתנו הדיבורים ירדו לשלב המעשי הפקירו את כל סיני החריבו ישובים פורחים, החזירו את שדות הנפט העשירים וכו' תמורת "פיסת נייר". ראה את הספר "שלום שלום ואין שלום".
  • ד. רק מפלגה שראשיה יתחייבו בכתב לפני רבני חב"ד  תזכה לקבל את קולותינו! כפי שתבע והורה  הרבי בשיחתו עם הרב אלימלך נוימן בניסן תש"ל.  ראה הספר "שלימות הארץ" עמוד  199 ...." עמדתי מאז ומקדם זה כמה עשיריות שנים... שמטעמי פיקוח נפש (מן הערבים) אסור לתמוך במפלגה בעת הבחירות, ואיסור תמיכה במנהיגיה בנוגע לארגון והקמת ממשלה. כי אז בדרך ממילא זוהי תמיכה באחריותם נגד הערבים, והחזרת שטחים פיקוח נפש דבני ישראל שליט"א, ועמדתי זו לא השתנתה כלל וכלל".   ..."שמאז שמהמפלגה הנ"ל נפגשו עם באי כח הערבים וניהלו מו"מ איתם... וכתוצאה מזה מביאות – ע"פ טבע ושכל - זה שהערבים בכמה מקומות המשיכו בפעולות והזיקו כו"כ מאחינו בני ישראל שליט"א ועד לידי רצח רח"ל ולא רק באה"ק אלא גם במדינות אחרות, ומי יודע שבאם בעת דיבורי אלה, הרי לא תפתח פה כו' ברגע זה ממש לא אירע משהו ליהודי היל"ת, כי עוד ידם נטויה"... עד כאן לשונו הקדוש.  
  • הנה ראינו לצערנו בפועל כיצד התגבר גל הטרור השבוע ר"ל היל"ת.  "דברי צדיקים קיימים לעד" והוראת הרבי היא נצחית שאסור בשום פנים ואופן לדבר על הפקרת חלקים (אינני קורא לזה החזרת חלקים - כי מחזירים דבר שלא שייך לי... אך כל אה"ק ת"ו שייכת לנו לנצח) מאה"ק כולל הרעיון המסוכן והאווילי של "החלפת שטחים" בנגב במקום היישובים היהודיים ביו"ש.

לצערנו הרב, כיום המצב שגם ראש הממשלה מר נתניהו עצמו צריך חיזוק רב ומפלגות חזקות ונחושות  שיחשקו אותו מימין.

אני מצפה ומקווה כי כבוד רבני חב"ד הרבנים הגאונים והחסידים שליט"א:

יפגשו  בדחיפות עם נציגי מפלגות ג' וש"ס. ואיחוד מפלגות הימין "ימינה", דהיינו: הרב יעקב ליצמן והרב משה גפני (לא מספיקה חתימה של ידידנו הרב מאיר פרוש כי הוא יחידי ואיננו יו"ר המפלגה) יו"ר ש"ס - הרב אריה דרעי, נציגי "ימינה": הרב רפי פרץ, מר בצלאל סמוטריץ, מר נפתלי בנט.

להסביר להם שאנו יכולים להביא להם  עשרות אלפי קולות  בתנאי אחד שיחתמו מיד שלא יהיו שותפים בממשלה שקווי היסוד שלה יהיו - לדבר על מו"מ ליישום "תכנית המאה" ר"ל היל"ת להקמת מדינת אש"פ ר"ל היל"ת או עקירת ישובים קטנים או מאחזים מבודדים ח"ו ביו"ש. לאידך  הן יסייעו בהעברת תקציבים לפיתוח הישובים והתשתיות ביו"ש ויפעלו במרץ להחלת הריבונות על בקעת הירדן וכל היישובים ביו"ש!

תכנית המאה היא "רעל" שעטוף ב"סוכריות". החלת הריבונות על בקעת הירדן וישובי יו"ש היא שלב ראשון בהחלת הריבונות על כל יהודה ושומרון ולא רק על הישובים היהודים! זה יהיה תיקון עוול מוסרי באיחור של 53 שנים!

לאחר שנציגי  המפלגות הנ"ל  יחתמו בצורה ברורה והחלטית נוכל להצביע בעבורם בשמחה בל"נ. כל אחד לפי הוראת רבו.

בוודאי יהיה זה לנח"ר לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

אודה מאד מראש על אישור קבלת מכתבי זה.

יוסף הרטמן, נחלת הר חב"ד. טל: 08-8584612

 

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
22 תגובות
1.
אמת
כ"א שבט ה׳תש״פ
עלה והצלח!!!!
אנחנו המכבים
2.
האם הקול אבוד כשמפלגה לא עוברת את אחוז ה...
כ"א שבט ה׳תש״פ
שמעתי שהיו בעבר שהרבי אמר למפלגה ולא להתחשב באחוז החסימה..... העיקר להצביע למפךגה החרדית ביותר וכו'
שקר וכזב!
כ"א שבט ה׳תש״פ
וכך השיב כ"ק אדמו"ר למפלגת "גאולת ישראל", בחורף תשנ"ב (תוכן):
"לברר ע"פ מומחים באם עובר את אחוז החסימה".
וכמובן בפשטות, ומבואר בכו"כ אג"ק בשנים שלפנ"ז.
המצאה של בן גביר בשביל לעשות עלינו כסף.....
כ"א שבט ה׳תש״פ
אם הוא מקבל מעל 1% אחד זה מספיק לו. כי הוא מקבל כסף מהמדינה.
כל השאר לא חשוב לו
רק למפלגה העוברת את החסימה
כ"א שבט ה׳תש״פ
הרבי אמר לר' אליעזר מזרחי שיבדוק אם עובר את אחוז החסימה. הוא טען שבדק וחלק מהסקרים אישרו זאת. לבסוף כל הקולות ירדו לטמיון וקבלנו את "הסכם אוסלו" שגרם לאלפי הרוגים ופצועים ר"ל. ישנם מכתבים מפורשים שלא ילך אף קול לאיבוד!
בכל מקרה
כ"א שבט ה׳תש״פ
עוצמה יהודית בכל מקרה אינה החרדית ביותר.. וד"ל.
כך שהשאלה לא רלוונטית.
דמגוג
כ"ב שבט ה׳תש״פ
בפועל רוב אנ"ש חסידי חבד הצביע למפלגה זו, כי היא הייתה המפלגה החרדית ביותר! תלמד היסטוריה
3.
הלוואי
כ"א שבט ה׳תש״פ
ישר כח! חבל שהעסקנים בחב"ד לא דוחפים לתהליך הזה
חבל ..
כ"א שבט ה׳תש״פ
שאתר חדשות חב"ד און ליין לא מעלה תגובה נפלאה שכתבתי. חבל.. זה מה שנקרא דמגוגיה עסקנית
4.
תפנו לראשי המטות בחב''ד שלא ישתפו פעולה...
כ"א שבט ה׳תש״פ
יענקי
כ"ב שבט ה׳תש״פ
נראה לך שמישהו ישתף פעולה?!
5.
אין כזה מפלגה צריך הרע במעיטו
כ"א שבט ה׳תש״פ
6.
אין ברירה.רק מפלגה אחת..
כ"א שבט ה׳תש״פ
זה שאומרים שהרבי אוסר להצביע למפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה אינו מדוייק בכלל.. זו פרשנות לא נכונה, ההבנה מהמילים: "שאף קול לא ילך לאיבוד" הוא: שאסור להצביע למפלגה אשר לא תלחם על מה שצריך.

הרי כל בר דעת מבין שלא יהדות התורה ולא ש"ס יסכימו להתחייב לא לתמוך בראש הממשלה אצל הנשיא ויותר מכך לא לשבת בממשלה *שמדברת* על מסירת שטחים. ימינה לא דתית כלל וכל אחד שיבדוק קצת יכול לראות זאת, וכן גם הם לא יסכימו להתחייב על הנ"ל.

רק עוצמה יהודית עומדת בכל הפרמטרים.. רק מה? אחוז החסימה.. (יש הקוראים לזה אחוז ההפחדה), אז עם היד על הלב המסקנה היא: או שלא מצביעים לאף אחד (שזה כשלעצמו סותר רצון הרבי שיצביעו) או שמצביעים רק למי שיתחייב לכל הנ"ל וזה ברור שרק עוצמה יהודית יעשו זאת
כ"ב שבט ה׳תש״פ
עם יד על הלב ועם ראש בקיר!
החרדית ביותר!
כ"ב שבט ה׳תש״פ
בחרדית ביותר - ובלי להתערב בפוליטיקה ולהתפלסף.
זה לא עוצמה יהודית.
עם כל הצער, הם לא מייצגים את היהדות החרדית!
די לערב דעות אישיות בשם הרבי!
הצבעת מחאה?
כ"ה שבט ה׳תש״פ
ההוראה של הרבי להצביע אינו חוקה חקקתי גזירה בלי טעם.
המשמעות של ההוראה כפי שמובן ברור ממכתבי הרבי שצריך להשפיע בצורה המיטבית דרך ההצבעה על הכנסת שתהי' מה שיותר לפי ההלכה וכו'. לא בשביל למחות או כל סיבה אחרת.
ממילא מובן שכל הצבעה שבטוח לא יכול להשפיע כלום - כי זה לא יכניס אף נציגות לכנסת - שווה לאי הצבעה ואין לזה שום ערך ואדרבא!
ברור שאין אף מפלגה שמושלם ולכן צריך לבחור מה שהכי טוב מהקיים.
זה לא אומר שצריך לתמוך בהם ולהקים מטה חבד וכל השטויות
7.
כל הכבוד לכם על הפרסום. שירבו כמותם!
כ"א שבט ה׳תש״פ
8.
הוא יכול להביא אלפי קולות?
כ"ב שבט ה׳תש״פ
אז שיביא לעוצמה לישראל.....
9.
נראה שיש קצת אי הבנה
כ"ב שבט ה׳תש״פ
באופן כללי כנסת ישראל בנויה מאופוזיציה קואליציה וממשלה.

אופזיציה = חברי הכנסת נבחרי המיעוט.
קואליציה = חברי הכנסת נבחרי הרוב.
ממשלה = תפקיד כל שהוא שר סגן שר (לרוב רק מתוך הקואליציה) וכו'.

הרבי אוסר להיכנס לכל לקואליציה ובוודאי לממשלה המדברת על מסירת שטחים מארץ ישראל (היל"ת) נכון לעכשיו לצערנו כבר כעת יש ממשלה שמדברת ובתוכה נמצאים ח"כ מכל מפלגות הימין השונות הן יהדות התורה הן שס והן ימינה וליכוד. אז לדבר על להבא שכבר כעת הם חוטאים בכך זה קצת מוזר.. ובפרט שלצערנו הם נכנסו ע"י קולות רבים של חלק מחסידי חב"ד
10.
חתימה ראש מפלגה
כ"ב שבט ה׳תש״פ
יש ערבות בנקאי?
אם עוברים על מה שחתמו והתחייבו אז....
11.
בנוגע הפועל
כ"ב שבט ה׳תש״פ
ב"ה
שכל אחד ואחד שמאמין במה שכתוב כאן, ישלוח את המכתב למייל של כל אחד של בית דין רבני חבד. עם כותרת:

כבוד הרבנים שליט"א,
אני שולח לכם מכתב זה עם הערכה מלאה ותקווה כלפכם. בתור אחד שמאמין בתוקף במה שכתוב במכתב ומקווה שעם עוד קול אחד אליכם, זה יפעל או יחזק פעולה בעניין מצידכם.
12.
יענקי
כ"ב שבט ה׳תש״פ
ואם אף סיעה מכל מה שהצעת - כבוד הרב - לא תסכים לחתום, מה עושים? זורקים קולות לפח?!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.