שלמה מן | יום י"ח שבט ה׳תש״פ 13.02.2020

מגישת הטלוויזיה פרסמה סרטון זועם על האיסור להניח תפילין

ההחלטה שלא לאפשר הצבת דוכני יהדות ליד בתי ספר ממשיכה לעורר זעם - דווקא מצד חילונים • מגישת הטלוויזיה קורין גדעון העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון זועם: "מה יקרה לילדים? יחטפו אותם ויכפו עליהם לחזור בתשובה? מה רע בזה שהם יחשפו לתכנים האלה?" •  "אוסרים על דוכנים.  איזה דוכנים? דוכני תפילין של חסידות חב"ד הנפלאה שעוסקת באהבת ישראל!" 
מגישת הטלוויזיה פרסמה סרטון זועם על האיסור להניח תפילין

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון העלתה אתמול (רביעי) לחשבון האינסטגרם שלה סטורי זועם, בו הביעה את חוסר שביעות רצונה הבולט מהחלטתו של סגן ראש עיריית תל אביב-יפו, ראובן לדיאנסקי, לאסור על הצבת דוכני תפילין של חב"ד ליד בתי הספר.

מגישת הטלוויזיה, שנישאה לחילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית-ליטאית מטלז סטון, ומתקרבת לאחרונה ליהדות, מחתה בסרטון שפרסמה על מה ששמעה בתכנית הרדיו של אמיר איבגי בתחנת הרדיו גל"צ  - וסיפרה כי ההחלטה יוצאת כנגד תנועת חב"ד,

"אני שומעת את סגן ראש עיריית תל אביב שמדבר על זה שהם אוסרים על דוכנים לעמוד מחוץ לבתי ספר", זעמה. "איזה דוכנים? דוכני תפילין של חסידות חב"ד הנפלאה שעוסקת באהבת ישראל! והם לא מוכנים שהם יעמדו עם התפילין שלהם".

גדעון התרעמה על כך שמאחורי ההחלטה עומד חשש מהדתה של ילדים: "להגיד שהילדים הם קהל שבוי? מה יקרה לילדים? יחטפו אותם ויכפו עליהם לחזור בתשובה? מה רע בזה שהם יחשפו לתכנים האלה? אני לא מבינה".

היא  תקפה גם את סגן ראש עיריית תל אביב, נציג סיעת 'חילונים ירוקים', ואמרה כי היא מפקפקת וחושדת בכוונותיו, שכן מדובר באדם שידוע כמתריס נגד הדת. 

"עכשיו הוא אומר שזה חל על כל הגורמים שרוצים לעמוד, גם על עמותות אחרות", המשיכה קורין גדעון, "אבל מה?! הבנאדם הזה הוא זה שהנפיק את הסטיקר 'פתוח בתשעה באב', שזה בערך הדבר הכי מתריס שאפשר לעשות כלפי הדת. אז אני חושדת בכוונות שלו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.